סידורים לפני חתונה

אתם עומדים להתחתן מזל טוב, רגע לפני שאתם מתחילים על הסידורים השונים אשר כוללים בין היתר צלם סטילס ווידאו, בחירת אולם אירועים, די ג'יי ועוד גימיקים שונים כדאי לקחת אוויר לנשימה ולהירגע בטרם ארגון סידור החתונה. אז מה חשוב לשים לב בעת ארגון החתונה? הפרטים בהמשך המאמר.

למה חשוב להתחיל את סידורי החתונה כמה חודשים מראש?

סידורי החתונה הם כאב ראש אחד גדול שכל זוג חייב לעבור בטרם להחלפת הסטטוס נשוי. סידורי החתונה כוללים לא  מעט דברים חשובים שיש לארגן כמה חודשים מראש, על מנת שביום החתונה הכל יתנהל כשורה ולא יהיו הפתעות שונות. בחירת האולם נעשית כחצי שנה מראש עקב אירועים שונים במועד זה, לכן הדבר הראשון שיש לעשות זה לבחור אולם אירועים ולאחר מכן שסגרנו אולם אירועים לקנות שמלת כלה וחליפת חתן וכמובן טבעות.

מה כולל סידור לחתונה?

רגע לפני שאתם מתחילים בהכנות החתונה שלכם בעוד כמה חודשים כדאי שתשימו לב לדברים הבאים שיש בכל חתונה ויש לדאוג לסגור אותם כמה חודשים מראש. סידורים אלה כוללים את הדברים הבאים:

אולם אירועים – אולם אירועים הוא הדבר החשוב ביותר לאחר סגירת תאריך האירוע. את אולם האירועים יש לסגור חודשיים מראש לפני מועד האירוע, וזאת מכיוון שבאותו יום האירוע שלכם ישנם לא מעט אירועים נוספים במקום. כמו כן, חשוב לבצע טעימות בטרם סגירת אולם האירועים על.

אוכל – לאוכל יש חשיבות והשפעה רבה על האירוע. ככל שהאוכל טעים וכולל מגוון נרחב של מאכלים כך לאורחים יש לא מעט אפשרויות לבחור בין המנות השונות. כמו כן, חשוב להתייחס לאורחים צמחוניים או טבעוניים, וכן אורחים דתיים ששומרים על כשרות ולהזמין גם להם מנות באירוע.

גימיקים שונים – באמצעות גימיקים שונים כגון: מגנטים, זוהרים מדליקים, בלונים, מתנפחים, מחזיקי מפתחות ועוד ניתן להעביר את הערב בצורה קלילה וכיפית ואף להעניק להם מתנה נחמדה מאירוע עצמו שיזכרו אותו לאורך שנים. את הגימיקים והזוהרים תוכלו למצוא בכל אחת מחנויות הזוהרים לחתונה בתל אביב.

תאורה – התאורה חשובה מאוד באירוע, במיוחד שמדובר על החלק האומנתי בו הזמר או הרקדנית בטן מופיעים באירוע עצמו. כמו כן, התאורה חשובה גם מבחינת האירוע עצמו, אם זה בקבלת פנים, בכניסה לבופה, בטקס החופה ועוד.

די ג'יי – לדי ג'יי חשיבות רבה על מהלך האירוע, הוא דואג להרקיד ולשמח את האורחים במהלך הערב באמצעות שירים שהוא בוחר לשים. לכן חשוב לבחור די ג'יי  מקצועי ובעל ניסיון בתחום האירועים.

צלם אירועים – חשוב שיהיה לכם צלם אירועים סטילס ווידאו שיתעד את מהלך האירוע על מנת שתהיה לכם מזכרת גם בווידאו וגם בתמונות האלבום מהאירוע שלכם, שתוכלו להראות לילדים שלכם בעתיד וגם שלכם יהיה מזכרת מאותו יום.