סוגי בידוריות לאירועים

בידורית היא אחד מהכלים הכי שימושיים שיש. למעשה היא מבדרת כל כך עד שאתם יכולים ליהנות ממנה שעות על גבי שעות, ואם יש לכם אותה אתם גם חוסכים מאוד בהוצאות. זה הזמן להבין אלו סוגי בידוריות קיימות וכך תוכלו להבין מה הבידורית הכי טובה שתהיה עבורכם.

בידוריות נטענות ללא חשמל

אי אפשרלדבר על חלוקה לסוגי בידוריות בלי לדבר על החלוקה החשובה ביותר. יש בידורית שחייבתלחיבור לחשמל ויש בידורית שיכולה לפעול גם עם סוללה נטענת. אולי נדמה לכם שזה רקהבדל קטן מאוד בין הבידוריות השונות אך למעשה מדובר בהבדל גדול מאוד ואפילו מכריע.כאשר יש לכם בידורית שחייבת חשמל כדי לפעול אתם למעשה לא יכולים להשתמש בה בכלמקום והשימוש בה יכול להיות בעייתי במיוחד. אם יש לכם בידורית נטענת אתם יכוליםלהטעין אותה כמה שעות לאחר מכן ליהנות איתה בכל מקום שתרצו. כך אפשר לקחת אותהלחוף הים, לכנרת, לקמפינג וכן הלאה.

בידוריות בגדלים משתנים

אחרישהבנו את ההבדל הגדול ביותר בין סוגי הבידוריות השונות צריך לדבר על הבדל משמעותינוסך והוא הגודל של הבידורית. יש בידוריות קטנות מאוד שעושות רעש לא מבוטל וישבידוריות גדולות מאוד שקשה מאוד לסחוב ולשנע. כמובן שככל שהבידורית תהיה קטנה יותרהיא תהיה נוחה יותר לנשיאה ולתפעול אך חשוב לזכור שבדרך כלל זה משפיע על הווליום המקסימלי שלה. אם זה חשוב לכם אתם יכולים לבחור בידורית גדולה יותר או לחלופיןלהשקיע בתקציב גבוה יותר כדי שהבידורית תהיה גם קטנה וגם חזקה.

בידורית נטענת

חיבורים שונים לכל בידורית

לכל בידורית יש גם חיבורים שונים. החיבורים יכולים להיות משמעותיים מאוד כיוון שאם לא יהיה את החיבור שנח לכם אתם יכולים מהר מאוד להבין שהבידורית שקניתם לא כל כך שימושית עבורכם. הבידורית חייבת להיות מתאימה לכל סוגי החיבורים כולל חיבור AUX, חיבור בלוטות', חיבור בננה לטלוויזיה או למקרן ורצוי גם חיבור HDMI. בלי החיבורים הללו יהיה לכם לא נוח להפעיל אותה וזה דבר שחשוב לבדוק על אף שרוב הבידוריות בימינו יהיו אוניברסליות בעניין זה. לא רק החיבורית משמעותיים אלא גם המיקום שלהם מה שמשנה את הנוחות בשימוש בה.

איכות היצרן ועיצוב הבידורית

עוד הבדל גדול בין בידורית לבידורית הוא האיכות הכללית שלה. בסופו של דבר יש איכות שמע לכל בידורית וככל שתשקיעו בה יותר כסף היא תהיה יותר איכותית. האיכות שלה נמדדת גם בעיצוב שלה, גם בממדים הפיזיים שלה אך בעיקר באיכות השמע. כמו כן יש חשיבות גדולה מאוד לעמידות שלה, תמיד כדאי להשקיע בבידורית שתהיה לשירות לאורך שנים.