טיפים לארגון לפני אירוע

אין לנו יותר מדי אירועים חשובים במהלך החיים שלנו, אז למה לחפף ולא לעשות את האירועים שיש לנו בצורה הטובה ביותר? לפניכם רשימת טיפים שיעזרו לכם לקבל את ההחלטות הנכונות לפני האירוע ולבחור נכון בדיוק מה אתם צריכים ואיך אתם צריכים לעשות את כל ההכנות שלפני האירוע. בהצלחה.

מוזמנים

חישוב נכון של כמות המוזמנים שלכם זהו תהליך חשוב מאוד מכיוון שהוא יכול לקבוע אם תשלמו יותר ממה שאתם אמורים לשלם או פחות או יותר את הסכום המתאים. אם יגיעו פחות אנשים ממה שתכננתם סימן ששילמתם כסף מיותר, ומצד שני אם יבואו יותר לא יהיה מספיק מקום או מנות לכולם. לכן חשוב לעשות רשימת מוזמנים מסודרת, לבקש אישורי הגעה באמצעות שלל שיטות שונות ולרשום את הכל באופן מסודר כך שתוכלו לקבל הערכה מושכלת של כמה אנשים יבואו.

צילום

תחום הצילום הוא אחד הדברים החשובים בכל אירוע. אנחנו נהנים מאוד באירוע אבל אם אנחנו במרכז האירוע סביר להניח שלא נוכל ליהנות מכל החלקים השונים אבל אנחנו גם לא רוצים לפספס שום דבר אז כדאי מאוד להשכיר את שירותיו של צלם מקצועי שיבוא להסריט את האירוע ולצלם את הכל. בעוד שנים רבות תוכלו לשבת ולראות את הצילומים ולהתרפק על הרגעים היפים, אך כבר עכשיו אתם צריכים לקבל החלטה איזה סוגי צילום אתם צריכים – צילום וידאו, סטילס, מגנטים ואולי גם בוק צילומים לפני האירוע? בחרו בחברת צילום אירועים בהתאם לאזור מגוריכם ולאחר שהתרשמתם מעבודותיה.

בדקו את מזג האוויר

אם אתם קובעים אירוע לטווח הרחוק קחו בחשבון שבחורף ייתכן שיהיה גשם ואי אפשר לערוך את האירוע בחוץ. בנוסף לכך, אולי יהיה קר מדי ולכן צריך לדאוג למיזוג אוויר נעים ומחמם. אך גם בקיץ – כאשר מדובר באירועים קטנים יחסית שאפשר לערוך בתוך שבוע-שבועיים אפשר לקבל תחזיות לרוחות חזקות או חמסין שלא כדאי להטריח אנשים להיות בחוץ. דאגו לכל הציוד הנדרש בהתאם למזג האוויר ותמיד תלכו על בטוח.

אוכל

אולמות אירועים לעתים מציעים קייטרינג מטעם המקום במחירים טובים, אבל לפעמים אתם תעדיפו לשכור שף פרטי לאירועים או קייטרינג חיצוני שאתם כבר מכירים ויודעים את טיבו. שימו לב שמחיר זול הוא לא הכל, אבל גם לא צריך להתפרע יותר מדי. קחו כמה הצעות מחיר שונות ובחרו את ההצעה הנורמלית ביותר בהתאם למה שאתם מוציאים ומה שאתם מקבלים בתמורה.

הרגעו

אירוע מדהים לא שווה את הלחץ הנפשי שהוא יכול להביא לכם. אם אתםמכירים את עצמכם ואיך אתם מתנהגים בלחץ אולי עדיף שתתנו את העבודה לחברת הפקותאירועים שתיתן לכם חיים קלים. בחרו בחברה באזור מגוריכם כך שאם אתם גרים בדרום,בחברו בחברת הפקות בדרום ואלתטריחו את עצמכם. גם אם אתם מעדיפים לעשות בעצמכם – תהיו מסודרים, תעשו רשימות ואלתדחו דברים לדקה האחרונה. עדיף לפרוס את הכל לאורך תקופה ארוכה מאשר להיכנס לתקופהעמוסה מאוד שתקשה עליכם לקבל החלטות שקולות. עשו זאת בקלות ותהנו מהחוויה.