טבעת אירוסין בשילוב אבן סיטרין

אבן סיטרין היא אחת מאבני החן הכי נפוצות שיש. היא נחשבת לאחת החזקות אך לא קשה כמו יהלום, היא יכולה להיות נהדר לשיבוץ בתכשיטים שונים החל משרשראות ועד עגילים וטבעות. זה הזמן להבין כיצד אפשר לשלב אותה בטבעת אירוסין, מדוע זה כדאי וכמובן איך אפשר לעשות זאת בתבונה.

מה מיוחד באבן סיטרין?

אבן סיטרין היא אחת מהאבנים הכי נפוצות שיש. הסיבה לכך שמדובר באבן חן נפוצה מאוד היא שאבן זו מצד אחד יכולה להגיע במחיר אטרקטיבי ומצד שני היא גם אטרקטיבית מאוד לשיבוץ בכל מיני  תכשיטים שיכולים להפוך בין רגע להיות הרבה יותר מושכים ומעניינים. אבן סיטרין יכולה להיות משובצת די בקלות בתכשיטים שונים בגלל שהיא לא קשה במיוחד ומצד שני היא לא כל כך רכה מה שלמעשה הופך אותה להיות עמידה לאורך זמן. מעבר לכך שמדובר באבן יפהפייה שמגיע בטווח צבעים רחב מאוד, החל מלבן עד צהוב ואפילו כתום ואדום, יש לה סגולות רוחניות ואנרגטיות מדהימות.

ממי נשיג טבעת אירוסין כזו?

טבעת אירוסין משובצת בסיטרין אפשר להשיג בכל מיני חנויות תכשיטים שאפשר למצוא ברחבי הארץ. מצפון ועד דרום אפשר למצוא חנויות כשיטים אך כיום אפשר למצוא אותם גם דרך האינטרנט. למעשה את כל ההזמנה אפשר לבצע דרך האינטרנט בלי לצאת מהבית אם כי יש לזה גם יתרונות וגם חסרונות. טבעת אירוסין כזו צריכה להירכש תמיד ממקום בטוח ודאי כאשר מדובר בטבעת יוקרתית מאוד. כמו כן חשוב לזכור כקי אם לא תרכשו אותה ממקום אמין ומנוסה יש סיכוי שלא תתאימו אותה טוב מה שיכול להיות בעייתי מאוד בעת הצעת הנישואין. יחד עם זאת, היא יכולה להיהרס בגלל עמידותה הלקויה.

למי טבעת אירוסין זו תתאים?

טבעת אירוסין עם סיטרין משובצת יכולה להתאים לכל אחד. למעשה היא יכולה להתאים מכל כך הרבה סיבות כך שיש לא מעט אנשים שיבחרו אותה מסיבות אחרות לגמרי מאנשים אחרים למשל, יכול להיות שחלק מהאנשים יבחרו אותה בגלל שמדובר באבן חן יפהפייה שיכולה להתאים למגוון רחב של בגדים, בגלל עדינות שלה והדומיננטיות שמקבלים איזון מושלם בזכות הצבעים הבהירים והחמים. יכול להיות שחלק אחר של האנשים ירצו לבחור באבן סיטרין בעיקר בגלל הסגולות האנרגטיות והרוחניות שלה. סיטרין ידועה כאחת האבנים הכי טובות לשפע, לביטחון, לחיים טובים ולאושר.

מה הסגולות הרוחניות של האבן?

אבן סיטרין משובצת בתכשיט אמנם לא מוכחת כגורם שיכול לשפר את המצב הרוחני אך כמו כל דבר אחר בחיים, אם תאמינו בזה אתם יכולים לקבל שיפור משמעותי לחיים גם ברבדים מפתיעים שלא חשבתם שהיא יכולה להשפיע. אבן חן זו יכולה להביא לריפוי רוחני, כזה שינקה אתכם מכל המחשבות הרעות שיש לכם בראש וכמובן שיש לכם כמו כל בנאדם אחר שמודאג ממגוון רחב של דברים. הסגולות שלה בולטות מאוד גם באושר שהיא מעניקה, במחשבות החיוביות  שהיא יכולה לספק וגם בשפע כלכלי.

כיצד נקנה את הטבעת בבטחה?

מי שרוצה לקנות טבעת אירוסין עם אבן סיטרין משובצת חייב לבצע סקר שוק מעמיק. סקר השוק יכול גם למטרת השוואת מחירים וגם כדי להבין מה הקנייה הכי טובה מבחינת אמינות וניסיון. יש מקומות שלא רק יעזרו לכם לבחור את אבן הסיטרין שתתאים למידה של האישה העתידית שלכם אלא גם יעזרו לכם להתאים לאופי ולאישיות שלה את האבן וכמובן את כל שאר הפרמטרים ולא רק תקציב. אבן הסיטרין צריכה להירכש באחריות וכל אלו מסבירים מדוע חשוב לבחור אותה כמה חודשים לפני ההצעה כדי שלא תבחרו בלחץ.