זר פרחים לכלה

זר פרחים יכול וצריך להיות חלק בלתי נפרד מהתלבושת של הכלה. בנוסף, יש לו תפקיד חשוב בכל מה שנוגע לטקס עצמו. במאמר הבא נסביר כיצד בוחרים זר כזה ומה התפקיד של חנות פרחים

כלות ביום חתונתן בוחרות היטב כל פרט קטן. בין היתר, עליהן לשים לב לשמלה וכמובן לתסרוקת ולאביזרים המשלימים. ברשימת האביזרים המשלימים יש גם זר פרחים שאיתו הכלה צועדת אל החופה. עוד קודם לכן, הזר מלווה את הכלה במהלך הצילומים והוא גם זה שמייחד עבורה את האירוע. בנוסף, הכלה יכולה לזרוק את הזר אל עבר הקהל וכך לברך את החברה שתופסת אותו.

החשיבות של בחירת זר

הזר המתאים יכול לשדרג את החתונה עבור כלות בטווח רחב של גילאים. אם הכלה רוצה להפיק מקסימום תועלת והתרגשות מהאירוע שלה, עליה לבחור את הזר הנכון עבורה וביחס לעונות השנה. זו למעשה הסיבה העיקרית לכך שקיימים הבדלים בין סוגי זרים ולכן גם חשוב להתייעץ עם אנשי מקצוע. את אותם אנשי מקצוע אפשר למצוא בחנויות פרחים שנמצאות ברחבי הארץ וזמינות עבור כלות מסביב לשעון.

התפקיד של חנות פרחים בחולון

חנות פרחים בחולון למשל מציעה סל שירותים נרחב עבור כלות ביום חתונתן. אם הכלה כבר החליטה על שמלה ותסרוקת וכעת רק נותר לה לבחור את הזר, היא יכולה ליצור קשר עם נציגי החנות ולברר מולם על מספר שאלות מפתח:

א. סוג הזר שמתאים לחתונה – יש סוגים שונים של זרי פרחים שאותם אפשר לשלב באירוע פרטי כגון חתונה. בהקשר הזה, מה שנציגי חנות פרחים בחולון או בכל עיר אחרת צריכים לעשות הוא לזהות את הצרכים של הכלה ואת תחומי העניין או ההעדפות שלה. על הבסיס הזה נוח יותר לבחור את הזר המושלם ולשלב אותו באירוע.

ב. התאמת הזר לעונה ולאקלים – כמובן שהזמינות של זרים מסוימים בתוך חנות פרחים בחולון נקבעת לפי עונות השנה. לצד פרחים שגדלים כל עונות השנה ולכן גם בקיץ, בחורף, בסתיו ובאביב, יש זרים של פרחים שגדלים בתנאים מסוימים בלבד. גם כאן, התפקיד של אנשי מקצוע הוא לסייע לכלות ביום חתונתן למצוא את הזר המושלם ולהשתמש בו באירוע.

ג. בחירת זר לפי התקציב – כלות ביום חתונתן צריכות להחליט כיצד הן רוצות להשתמש בתקציב שעומד לרשותן. אם הכלות רוצות לנצל את התקציב על הצד הטוב ביותר, עליהן לבחור זר מתאים שיש בו גם את הפרחים הנכונים. את הזר בוחרים לפי התקציב של החתן והכלה ובהתאם לאופי של האירוע והמקום שבו הוא נערך.

זר לכלה

טיפים לעיצוב זר כלה

השלב הבא בתהליך של בחירת זר כלה והתייעצות עם חנות פרחים בחולון הוא לעצב אותו. את הזר אפשר לשזור בדרכים שונות ולכל אחת מהן משמעות אחרת עבור כלות ביום חתונתן. לצד אפשרות לשזירה קלאסית, יש גם אופציות לשזירה מיוחדת של זרים גדולים וקטנים. כמו כן, חלק מהכלות משלבות פרחים גם על השמלה שלהן. בצורה כזו ניתן ליצור מצב של מראה הרמוני שבו כל הצבעים מתכתבים ומתאימים אחד לשני.

היתרונות של זר כלה

זר כלה שונה מזר רגיל בכך שהוא מותאם לאופי האירוע. הזר הופך מהר מאוד לחלק מהחתונה, הכלה משתמשת בו כאשר היא מצטלמת ולעיתים הוא יכול להעניק לה תחושת ביטחון ברגעים המרגשים של הצעידה לחופה. למעשה, אותו זר בדיוק גם נשאר אצל החברות של הכלה ולכן הוא חשוב עבור כל מי שקרוב אליה.