אלו סוגי מתקני תצוגה קיימים?

מתקני תצוגה יכולים להיות משמעותיים מאוד למכירות של אותה חנות. מתקני תצוגה מבליטים מוצרים מסוימים, תורמים לדקורציה במקום וכן הלאה. זה הזמן להבין מהם בדיוק מתקני תצוגה לחנויות, אלו סוגים קיימים, מה היתרונות שלהם וכיצד בוחרים אותם בצורה נבונה.

מהם מתקני תצוגה לחנויות?

מתקני תצוגה לחנויות מאפשרים לאחסן ולהציג סחורה בחנות שלא על המדפים הרגילים. אמנם יש מתקני תצוגה שדומים מאוד למדפים אך הם עדיין יהיו יחידה נפרדת מהם, וכך החנות תוכל ליהנות מכמה יתרונות בו זמנית. ראשית, מתקני תצוגה יכולים לעמוד במקומות בהם אין אפשרות להתקין מדפים וכך למעשה לנצל יותר שטח בחנות. שנית, מתקני תצוגה מבליטים מוצרים מסוימים, ניתן להציב עליהם פרסומות ולמעשה השוני הזה חשוב מאוד להחדרת המוצר לתודעתו של הלקוח. שלישית, מתקני תצוגה באופן כללי מעצבים את החנות והופכים אותה להיות מעט יותר מגוונת.

אלו סוגי מתקני תצוגה קיימים?

מתקני תצוגה יכולים להיות הרבה יותר מגוונים ממה שנדמה לכם אך למרות שהעיצוב יכול להיות ססגוני, נדבר על הסוגים בהקשרים רחבים יותר. תחילה יש לבחור את סוג החומר שממנו רוצים את מתקני התצוגה, יש אלומיניום וזכוכית שנחשבים ליוקרתיים מאוד לצד פלסטיק ועץ שנחשבים ליוקרתיים פחות. מתקני תצוגה מזכוכית לא שבירים כמו שהם נשמעים, והם יכולים להשתלב בכל עיצוב אם כי לא יתאימו לכל חנות. מתקני תצוגה מאלומיניום יכולים להיות יצירתיים מאוד, אל ליצור תבניות מהאלומיניום והוא גם חומר עמיד לאורך זמן.

מתקני תצוגה ממתכת

כמה עולים מתקני תצוגה לחנויות?

קשה לדבר על המחיר של מתקני תצוגה לחנויות מכיוון שמדובר בטווח מחירים רחב מאוד שמתחיל מ-200 שקלים ויכול להגיע עד 8000 שקלים. אלו הם מחירים מוערכים בלבד ולמעשה המחיר יכול להיות הרבה יותר גבוה, תלוי גם בסוגו וגם בגודלו של מתקן התצוגה. חשוב לזכור כי מתקני תצוגה יכולים להיות זולים הרבה יותר עבור יחידה אחת ברגע שקונים מספר רב של יחידות כאשר כמות גדולה מתאימה לחנות גדולה כמו למשל רשת מזון גדולה או רשת של חנויות נעליים או בגדים. יש גם מתקני תצוגה מקרטון שיכולים להיות זולים מאוד אך הם כמובן מכילים חסרונות של עמידות ושל נראות, לצד יתרונות נוספים של שינוע נוח בשל המשקל הקל ויכולת הקיפול.

כיצד בוחרים מתקני תצוגה?

מתקני תצוגה ניתן מעסקים רבים שמייבאים ומייצרים את החלקים שלהם בארץ. מתקני תצוגה יכולים להיות מכל מיני חומרים אך אתם לא צריכים לפנות לעסקים שמתעסקים עם חומרים אלו, אלא לפנות לחברות שאמונות על בניית מתקני תצוגה באופן פרטני. כדאי לבחור מתקן תצוגה שמתאים לחומרים שמהם עשויים המדפים, כך למשל מתקן תצוגה מאלומיניום יתאים למדפי אלומיניום. כמו כן יש לבחור את העיצוב המתאים ביותר, ולבחון את עמידותם של המתקנים כולל אחריות מטעם היצרן. רק כך תוכלו להבטיח שהבחירה שלכם תהיה נכונה לטווח הארוך.