5 טיפים לבחירת חליפת חתן

אין ספק שגולת הכותרת בחתונה תהיה הכלה, כאשר שמלת הכלה נתפשת כאחת הבחירות המשמעותיות ביותר שיש ואולי החשובה ביותר עבור הכלה. עם זאת, אסור לשכוח שגם הגבר צריך להיות חתיך ומושלם, וזה בדיוק הזמן להבין איך בוחרים את חליפת החתן הכי טובה ומותאמת שיש. הנה כמה טיפים שיעזרו לכם לבחור, גם אם אתם ועולם האופנה רחוקים זה מזה שנות אור

הטיפ הראשון: קנייה או השכרה?

לפני שאתם מתחילים לבחון את חליפות החתן, תקבעו עם עצמכם האם אתם מעוניינים להשכיר את החליפה או לקנות אותה. מצד אחד, השכרת החליפה תגבה מכם מחיר יחסית גבוה להשכרה שתימשך 48 שעות בלבד, אך מצד שני המחיר עדיין יהיה משמעותית יותר נמוך מקנייה, כשברוב המקרים לא יהיה לכם מה לעשות איתה לאחר מכן ולא תמיד יהיה לכם כוח לחפש קונה חדש. אם תשכירו תוכלו להשקיע בחליפה יקרה יותר אך זה כבר נתון גם להעדפה אישית.

שיקולי תקציב: מהשיקולים הראשונים

התקציב יכול להיות מכשול די גדול. אם החלטתם שאתם משקיעים סכום מסוים אז אל תחפשו בכל חנות חליפות יקרות יותר ובכל פעם שאתם מגיעים לחנות חליפות תבקשו מחיר עד הגובה שציינתם. אם לא, אתם סתם תסתבכו עם מגוון רחב של חליפות שיגרמו לכם להרהר האם כדאי להעלות את התקציב ואז תצאו משליטה.

חליפה מחנות או תפורה למידותיכם?

יש גברים שיאהבו את הרגע הזה שהתופרת מודדת אותם ומעצבת להם את החליפה שהם רוצים, כך שמלבד התחושה של מלך, אפשר להתאים את החליפה שאתם רוצים בדיוק רב. לעומת זאת, אם תרצו חליפת מעצבים, ככל הנראה תמצאו אותה מוגמרת בחנות אלא אם יש לכם כסף לעצב חליפת חתן בעיצוב אישי. עם זאת, הבחירה הסופית, אחרי המדידה, תוכל להתבצע במלואה רק עם חליפה מחנות כי אחרי שהתופרת תסיים לתפור, היא למעשה כבר שלכם.

חליפה אלגנטית לחתן

באיזה סגנון תרצו להתחתן?

באופן כללי, אווירת החתונה או אולי אף הקונספט שלה יכולים להשפיע גם על בחירת שמלת הכלה וחליפת החתן ולכן חשוב לבצע התאמה מדויקת. אם החתונה שלכם יותר קלילה, כדאי לבחור חליפה קצת יותר ספורטיבית ולא רצינית מידי. אם אתם מתחתנים 'לפי הספר', זאת אומרת חתונה רשמית ורצינית כשכולם מתלבשים מכובד, אז חליפה אלגנטית תהיה טובה יותר. כמו כן, חליפת שני חלקים תהיה מאווררת יותר בעיקר אם אתם מתחתנים בקיץ ובעיקר אם זה לא במקום ממוזג.

לבחור עם האימא או האחות

לבחור חליפת חתן עם חבר טוב זה רעיון רע ולבחור אותה לבד זה הרעיון הכי רע. תמיד כדאי שיהיו לפחות עוד זוג עיניים שיעזרו לכם לשקול מהי החליפה הכי מעוצבת שיש, כאשר עצה נשית תמיד יכולה לעזור. תבחרו את החליפה עם אימא שלכם או אחותכם, ולפעמים כדאי לבחור עם בת הזוג בעצמה הרי שמלת הכלה היא ההפתעה המסורתית ולא חליפת החתן. זה ימנע מבוכה וזה ימנע ספקות, בעיקר אם יש לכם טעם רע בבגדים.