חתונה זולה לסטודנטים

צעירים שבוחרים למסד את הקשר הזוגי שלהם ולהתחתן יכולים לעשות זאת בכל תקציב לבחירתם. סטודנטים למשל מתעניינים בדרך כלל בחתונה זולה, כי לרוב אין להם את המשאבים הנדרשים עבור אירועים המוניים ויוקרתיים. מצד שני, עלות נמוכה של חתונה לסטודנטים לא בהכרח באה על חשבון ההנאה של האורחים והמוזמנים.

בחירת גן אירועים

עיקר התקציב בחתונה זולה לסטודנטים מופנה למימון השכרת גן אירועים. בשביל למצוא מקום איכותי, אקסקלוסיבי וכזה שיתאים לחתונה עצמה צריך להתייחס לשיקולים הבאים:

א. מחיר מנה לעומת שירותי קייטרינג – סטודנטים יכולים להחליט האם להשתמש בשירותי המטבח של האולם או להזמין שירות קייטרינג חיצוני. בשביל לדעת מה משתלם יותר עליהם לקבל הצעת מחיר מסודרת ולברר גם על התפריט של גן אירועים לעומת חברת קייטרינג.

ב. זמינות של הגן והאולם – כדאי לסטודנטים לבצע סינון גס בין האפשרויות שעל הפרק לפי תאריכים מועדפים. הזמינות של הגן והאולם לא רק יעזרו להם לדעת במה להתמקד, אלא גם יאפשרו לבדוק את פערי המחירים בין חתונות בקיץ ובחורף לפי נוסחה של ביקוש והיצע.

ג. המלצות של בעלי אירועים – הכי טוב לבחור גן או אולם אירועים לחתונה זולה על סמך המלצות של בעלי אירועים אחרים. כך ניתן לדעת מה רמת המקצועיות של צוות האולם, האם המחיר שווה את ההשקעה והאם יש דברים נוספים שכדאי לשים לב אליהם.

כמות אורחים ומוזמנים

חתונה זולה מתאפיינת במספר אורחים מצומצם. היות וכל אורח מעלה את התקציב של החתונה, ניתן להתמקד רק במעגל הראשון של בני המשפחה והחברים. אפשרות אחרת היא לתכנן חתונה גדולה בתקציב נמוך ולהתפשר על האוכל, האולם או התאריך. בסופו של דבר, הכל תלוי בסדר העדיפויות של בני הזוג ובמה שחשוב להם.

 

תנאים להצלחת החתונה

לסיכומו של עניין, עלות ההפקה של החתונה אף פעם לא מעידה על סיכויי ההצלחה שלה. זוג צעיר יכול לעמוד בכל תקציב שהוא יקבע לעצמו אם ישקיע את הזמן המתאים בבחירת גן אירועים, בקבלת המלצות ובהשוואה בין האפשרויות השונות שעל הפרק.