המדריך המלא לכניסה לחופה בצורה מושלמת

אין כמו להפתיע את האורחים בחתונה שלכם ביצירת כניסה מרשימה. בשנים האחרונות יותר ויותר זוגות מחכים שהמוזמנים יזרמו פנימה לאולם ורק לאחר מכן מופיעים בהפתעה – ישירות לחופה.
אפקט הכניסה מוסיף ממד מרגש לחוויה ומאפשר לכם להגיע רק לאחר שהאורחים התארגנו כבר באזור החופה. חשוב לחשוב על נושא הכניסה לחופה יחד עם יתר הפרטים ששוקלים בהפקת האירוע מבחירת אולם אירועים מרכזי ונחשק דרך קייטרינג מבוש ועד תקליטן, צלם ומזכרות שיחולקו לכל אורח.

חושבים על כניסה לחופה ייחודית ומעניינת? יש לנו מספר דרכים יצירתיות לעשות זאת. בחרו את הסגנון המועדף עליכם והיכנסו בסטייל.

סעו על זה

למה ללכת כשאפשר לנסוע? אחת הדרכים האהובות היא להגיע ברכב מקושט ובלתי שגרתי מטרקטורון עם פרחים ועד כרכרה על סוסים, לפי תנאי האולם. לבחור כלי רכב מיוחד ולהשקיע בעיצוב שלו כך שברגע שכולם בחופה, הרכב נוסע באיטיות ובצורה שקשה לפספס את המראה המרהיב שלו. יש מי שלוקחים את הכניסה לאקסטרים צונחים פנימה או מגיעים רכובים על סוסים – תלוי בכם.

רוקדים כל הדרך לחופה

אם אתם זוג חובב ריקודים אתם תמיד יכולים להפגין ביצועים בשביל שמוביל לחופה. במקום כניסה דרמטית, תוכלו לרקוד ריקוד ייחודי ביחד עם המלווים או אחד עם השני בין אם מדובר בריקודים סלוניים או היפ הופ. רק שימו לב שהבגדים לא מסרבלים את התנועה,שלא חלילה תיפלו או תפילו מישהו אחר במעמד המרגש.

מסתתרים בתוך הבועה

תשכחו לרגע מהשלכת פרחים ססגוניים או גשם זלעפות של קונפטי צבעוני – בועות סבון מביאות רעננות מיוחדת. מחלקים לכל האורחים בטרם עת מתקני בועות סבון ומבקשים מהם ברגע שאתם נכנסים לאזור האולם המבוקש – הם מתחילים להפריח לכיוונכם בועות סבון בגדלים שונים. זה אולי קצת רטוב, אבל מצטלם נהדר.

סרט בכורה לפני הכניסה

אפשר ללוות את הכניסה בהקרנת סרט חתונה מיוחדת. להעמיד מסך ליד החופה ולהקרין לאורחים סרט מרגש המתאר אתכם מילדות ועד היום או סרט בו החברים ובני המשפחה מברכים או סרט אנימציה או תיעודי המתאר את הדרך בה נפגשתם וברגע שהסרט מסתיים – שהוא סוג של פרומו לדבר האמיתי – אתם נכנסים לחופה.

כניסה הוליוודית

שטיח אדום סולל את הדרך שלכם לחופה בסגנון הוליוודי וכך מאפשר לאורחים להתייצב גם מאחורי הקו האדום. אתם מהלכים על השטיח כאשר מסביב כולם מוחאים כפיים וברקע נשמעים שירים של סרטים זוכי האוסקר. אפשר להגיע כמובן בלימוזינה לאולם כמיטב המסורת הנוצצת.

היכון, הכן – עוברים במנהרה

אתם לא אמורים לזחול במנהרה בדרך לחופה, אבל כיום קיימות דרכים מרעננות וזוהרות להאיר את דרככם לחופה. כמו למשל, מנהרת לייזר שנוצרת על ידי מכונות לייזר המקרינות קרני לייזר במגוון צבעים והתוצאה מרהיבה. אפשר גם להשתמש באפקטים נוספים כמו כיתוב תלת ממד או מכונת ערפל כאשר תגיחו מתוך הערפל וכולם יגידו WOW מרוב שהם לא ציפו להופעתכם המרשימה.

כניסה לחופה

הופעה חיה לכבודכם

אפשר להזמין אומן אורח או צוות כנרים שינגנו או ישירו (תלוי בהופעה) בדיוק כשאתם נכנסים וזו גם תהיה האות לכך שהמופע המרכזי של הערב – החופה – יוצא לדרך וכולם יגיעו לראות, לשמוע ולחוות. על אותו עיקרון יעבדו גם לכם מעגלי מתופפים, רקדנים וכל שואו אחר שתרצו שילווה אתכם בדרך לחופה. מרוב התרגשות אולי תפסידו את ההופעה אבל העיקר שתיהנו.

אחרי שבחרתם כניסה לחופה, אל תשכחו לבצע תיאום הכניסה מול הגורמים השונים – צוות האולם, הפקה, אנשי המקצוע והספקים כדי שהכל יעבוד בסינרגיה ויהיה מושלם.