אלבומי תמונות דיגיטליים למזכרת

אלבומי תמונות דיגיטליים יכולים להיות מתנה מושלמת, יכולים להיות מזכרת לשנים ארוכות ויכולים להיות גם עבודת שורשים איכותית ויצירתית. אלבומים אלו הם אלבומי העתיד, אלו שישמרו על התמונות שלכם בצורה הכי טובה שיש ויספרו את הסיפור שלכם הלאה ולא משנה אם זה סיפור משפחתי, זוגי או אישי. מה כל כך טוב בהם ומהם בכלל אלבומים דיגיטליים?

תכירו את האלבומים של העתיד

אלבומי תמונות דיגיטליים הם האלבומים הטובים ביותר שניתן להדפיס. יש לכך מספר סיבות אך עוד לפני שנמנה אותם אפשר להבין זאת על פי התקדמות העידן המודרני שעובר כולו לדיגיטל בצעדים גדולים ומהירים. כיום הכול אנו עושים במחשב והתמונות כבר מזמן עברו אליו במקום פיתוח התמונות המסורתי שבעבר היה היחיד שהתאפשר, וגם אלבומי תמונות שלמים עברו אליו. אלבום תמונות זה אינו תיקייה עם תמונות אלא אלבום ממשי שאפשר לפתוח ולדפדף בעמודיו אך ההדפסה עצמה שונה ומתבצעת על דפים עבים יותר והדפסה דיגיטלית איכותית.

אלבום בעיצוב הכי אישי שיש

אלבומי תמונות דיגיטליים זוכים לעיצוב אישי במיוחד. האלבום יכול להיות במגוון רחב של עיצובים והוא לא מוגבל למיקום רגיל של תמונות כמו באלבומי התמונות הרגילים. למעשה, אלבומים אלו יכולים להיות מעוצבים ככל העולה על הדעת כאשר על ידי עיצוב גרפי מקצועי ניתן להגשים כל עיצוב רצוי. ניתן לבחור תמונה אחת שתשלב בשנייה, ניתן לבחור מסגרות ורקעים ואף ניתן לבחור תמונה אחת שתהיה גדולה ברקע ועוד תמונות אחרות שיהיו קטנות יותר וכן הלאה.

אלבום תמונות דיגיטלי למזכרת

מה היתרונות של אלבומי תמונות דיגיטלי?

  • אלבומי תמונות דיגיטליים עמידים יותר לטווח הארוך. אלבומים אלו יכולים להיות מעוצבים במיוחד גם אחרי כמה עשורים כי איכות ההדפסה ברמה הכי גבוהה שיש וגם איכו תהדפים שעליהם מדפיסים גבוהה יותר מאלבומי תמונות ישנים יותר.
  • באלבום תמונות מסוג זה ניתן להדפיס מגוון רחב של תמונות כך שאפשר להבליט תמונות מסוימות, מה שיוצר עיצב יותר אישי ומותאם לצרכים. באלבום תמונות רגיל כל התמונות יהיו באותו הגודל מה שמקשה מאוד על מתן אלבום כזה כמתנה.
  • אלבומי תמונות דיגיטליים ניתן לעצב אפילו בבית באמצעות מחשב כך שהנוחות מגיעה לרמות הכי גבוהות שיש, כאשר העלות הכוללת שלו תהיה משתלמת יותר מאלבום רגיל שמצריך הדפסת תמונות רבות.

כמה עולה אלבום תמונות דיגיטלי?

אלבום תמונות דיגיטלי יכול לעלות בין 50 ועד 100 שקלים בממוצע אך כמובן שהמחיר יכול להשתנות בעקבות כמות התמונות, העיצוב הגרפי שתצטרכו וכולה. אלבום התמונות יכול להיות באיכות ירודה יותר מאשר במקומות אחרים ולכן המחיר יהיה נמוך יתר וגם גודל האלבום עצמו משפיע. יש אלבומים גדולים מאוד ויש אלבומים בצורת חוברות קטנות שיהיו זולות יותר. גם כמות האלבומים יכולה להשפיע על המחיר, כי למרות שברוב המקרים מודפס עותק אחד, יש מצבים שבהם מדפיסים כמה עותקים כדי לחלק למשפחה.