כניסה לאירוע רק עם תג מסודר

כשמפיקים אירוע, אחד הדברים החשובים הוא לשלוט היטב במי שנמצא בו ומוזמן אליו

הפקה של אירוע מקצועי או עסקי היא לא עניין של מה בכך. כשאתם רוצים לקדם מוצר כזה או אחר, פרויקט או בכלל כנס מקצועי – אתם צריכים להשקיע בצורה רוחבית ומקיפה בפרטים רבים מאוד, החל ברשימת המוזמנים וברשימת ההגעה, דרך התכנים השונים שאותם אתם רוצים לקדם ולהעביר, וכלה בתוכנית הבידור, באוכל ובפרטים לוגיסטיים רבים מאוד. משום כך, ההשקעה הזאת היא ממושכת כל כך וכמובן שגם אינה זולה, ואחד הפרטים המשמעותיים ביותר שבה הוא השליטה שלכם כמארגנים על המוזמנים, על המגיעים ועל הנוכחים באירוע בכל עת – ואחד העקרונות החשובים ביותר שמאפשרים לכם לעשות זאת הוא שימוש בתגי זיהוי מסודרים ובמערכות איכון ובקרה שונות לכניסה לאירוע ולנוכחות בו. כעת, נבין בדיוק במה הדבר כרוך, ומדוע מדובר באפשרות מומלצת באירועים מסוג זה.

כרטיס כניסה לאירוע

מהם היתרונות של שימוש בתגים מסודרים בכניסה לאירועים, וכיצד מתכננים זאת בצורה נכונה?

• איך זה עובד בדיוק? כשאתם רוצים לשלוט על הכניסה לאירוע, על הנוכחים בו ועל המשתתפים באירועים שונים בו, וכשאתם רוצים להבטיח בו אקסקלוסיביות וסטריליות מול הנוכחים האחרים במרחב שבו אתם עורכים את האירוע, שימוש בתגי זיהוי הוא אפשרות מתקדמת וטובה מאוד. ברמה הבסיסית ביותר, תגי זיהוי הם פשוט תגים שמודפסים מראש בהתאם לרשימת המוזמנים ורשימת ההגעה, עם מאפיינים שיכולים להיות פשוט שם במקרים מסוימים, ואם רוצים לקחת צעד קדימה את האקסקלוסיביות – אז גם צילום פנים. במקרים איכותיים באמת ניתן להפיק כרטיסי זיהוי מגנטיים עבור האירוע, ולעשות שימוש בקורא כרטיסים בכניסה לאירוע וכן במרחבים שונים בו, על מנת לשלוט באופן מדויק בנוכחים ובמשתתפים בו.
• מה היתרונות של זה? השימוש בתגים מסודרים בכניסה לאירוע, ואפשרויות השדרוג השונות הכוללות גם שימוש בכרטיסים מגנטיים ובקורא כרטיסים (שהודפסו במדפסת כרטיסים מראש או במקום), וכן בתגים עם זיהוי פנים וכדומה – הוא שימוש בעל יתרונות רבים מאוד. היתרונות האלה כוללים בראש ובראשונה תחושת אקסקלוסיביות לכל משתתף באירוע, שמבין שההשקעה בו היא משמעותית ביותר במסגרת המקצועית או השיווקית שבה הוא נמצא. מעבר לכך, זוהי גם היכולת שלכם לשלוט על כך שההשקעה שלכם באירוע תכוון אך ורק למי שהזמנתם אליו, ושלא תהיינה הסתננויות ומצבים לא נעימים דומים אחרים. בשורה התחתונה, שימוש בתגי זיהוי מאפשר לכם להיות בטוחים שאתם משקיעים את הכסף והמאמץ שלכם בצורה הנכונה ביותר.

שימוש בתגים ובמערכות בקרה יכול לשדרג משמעותית את האירוע שלכם

כשאתם מפיקים אירוע מקצועי או שיווקי כזה או אחר, יש לכם הרבה מאוד פרטים לדאוג להם. החל בשיווק האירוע וכלה ברשימת המוזמנים – אתם צריכים לוודא שהמשאבים שלכם מושקעים בצורה הנכונה ביותר. כשזה נוגע לבקרה ולשליטה שלכם על המוזמנים – שימוש בתגי זיהוי מסודרים עוזר לכם בצורה המשמעותית ביותר לעשות זאת.