6 טיפים לבחירת תכשיטים לכלה

וואו! מזל טוב על האירוסין! את בטח ברקיע השביעי. או לפחות היית עד שהבנת מה כרוך בתכנון החתונה.
מרגישה שזה קצת הרבה? – הרבה בדיקות, הרבה החלטות, הרבה זמן ואולי בעיקר – הרבה כסף… ואיך אפשר להתפשר על שלמות – יום החתונה הוא אחד מהמרגשים שיהיו לך, אין על מה להתפשר:
המקום צריך להיות קסום; האוכל חייב להיות פנומנאלי; ההזמנות מוכרחות להיות מעלפות; ולא נתחיל אפילו על השמלה והתכשיטים! הטריק הוא למצוא כל דבר קטן עליו ניתן לחסוך קצת פה, קצת שם.

הדבר עמו אנחנו יכולים לעזור לך הוא התכשיטים שלך. היום יש מגוון תכשיטי כלה יוקרתיים אך במחירים הגיוניים. אז, רוצה לחסוך קצת כאב ראש וכסף, ובכל זאת לא להתפשר על מראה המושלם?

הנה כמה טיפים לבחירת תכשיטי כלה מעוצבים:

1.אל תתעקשי על יהלומים – למרות מה שינסו לדחוף לך, ליום חתונתך אין סיבה להשקיע דווקא ביהלומים; במיוחד כיום, כשיש זירקונים באיכות גבוהה ועם נצנוץ כזהה לזה של יהלום. אם תרפי מיהלומים, כבר תוכלי לחסוך עד מאות שקלים בקניית תכשיט. גם ככה זה יהפוך את התכשיט למתאים יותר לחיי היומיום.
2.תלכי על עיצוב עדין – השמלה היא גולת הכותרת של הערב; התכשיטים שאת בוחרת צריכים להחמיא לשמלה ולהשתלב עמה, מבלי לגרוע מיופייה.
3.    תחשבי על העתיד – יום החתונה שלך הוא אחד מהמאושרים בחייך, על זה אין ויכוח. אבל בכל זאת שווה להשקיע בתכשיטים מהם תוכלי ליהנות ביום יום, או באירועים מיוחדים, גם כאישה נשואה.

4. תחפשי תכשיטים מצופים – ישנם ציפויים של זהב (או רודיום) באיכות גבוהה מאוד, בעובי מיקרון 1; כך תקבלי תכשיט איכותי בכל צבע זהב שתרצי.
5. תתמקדי בחומרים איכותיים – ישנם כמה חומרים עליהם נמליץ לך להתמקד, הן מבחינת איכות החומר, והן מבחינת יכולת העבודה איתם. נמליץ להתמקד על כסף 925 (סטרלינג סילבר), פלדת אל-חלד מצופה (סטיינלס סטיל), זכוכית, או קרמיקה. כך תוכלי לקבל תכשיטים מעוצבים במחירים שפויים.
6. תשאלי שאלות – אל תקני תכשיטים בשקל. המוכרים אמורים לדעת מהם החומרים של כל תכשיט; גם במידה ואת קונה תכשיטים באינטרנט, האתר עדיין צריך להכיל מספיק מידע.

לסיכום:

תחשבי רחוק ותחפשי תכשיטים שיחמיאו לך ככלה ליום, וכאישה אופנתית לחיים. כיום ניתן להשיג מבחר תכשיטי כלות ייחודיים במגוון עיצובים עדינים ואלגנטיים, ומחומרים איכותיים ביותר – ושעדיין לא עולים הון תועפות.

בכל מקרה, שיהיה במזל טוב!