קייטרינג דרום אמריקאי בשטח

קייטרינג בשרי בשטח

אמנם יש לא מעט סגנונות קייטרינג, אבל מעטים מהם יכולים לקחת את האירוע שלכם ולשדרג אותו לחלוטין כמו הקייטרינג הדרום האמריקאי. בנוסף, מעטים הם סגנונות הקייטרינג שיכולים להפוך את האירוע שלכם לחוויה כוללת, ייחודית ובלתי נשכחת עבור האורחים שלכם, כמו הקייטרינג הדרום אמריקאי. אז מה יכול להיות יותר טוב משילוב קייטרינג דרום אמריקאי באירוע שלכם? לערוך אותו בחוץ.

חוויה של קצב וטעמים

אבל רגע לפני שנתחיל לפרט על כל היתרונות של אירוע בשטח (ובפרט אירוע דרום אמריקאי), בואו ננסה להבין קודם מה הדברים שהופכים את הקייטרינג הדרום אמריקאי לכל כך מיוחד. וכמובן, שאי אפשר שלא להתחיל באוכל עצמו, ובראש ובראשונה – בבשר. הקייטרינג הדרום אמריקאי הוא קייטרינג שגולת הכותרת בו היא אופן הכנת הבשר וההתייחסות לנושא כאל תורה של ממש. שיטת הצלייה האיטית מצליחה להפיק מנתחי הבשר טעם רך ועסיסי במיוחד שקשה לעמוד בפניו. שיטת הצלייה המפורסמת ביותר המגיעה אלינו מדרום אמריקה היא ה"אסאדו" שפופולרית ברוב מדינות דרום אמריקה כמו ארגנטינה, אורוגואי ואפילו ברזיל. לכן, אם אתם מעוניינים לשלב באירוע שלכם.

קייטרינג דרום אמריקאי

 

חווייה שמתחילה מההכנה ועד טעימת המנות

קייטרינג דרום אמריקאי – כדאי לוודא שהוא מכיל בתוכו גם דוכן אסאדו. כך שגם כאשר הכנת הבשר נעשית בצלייה האיטית והמחושבת ששומרת על הטעם ועל טריות הבשר, האורחים שלכם עדיין יוכלו להגיע לדוכן האסאדו בכל עת ולהמשיך ליהנות מסגנון האוכל הייחודי המגיע אלינו. אבל מדובר בהרבה יותר מרק אוכל וטעמים – מדובר בחוויה כוללת. המפגש בין הקייטרינג לבין האורחים שלכם לא מתמצה אך ורק ברגע חלוקת האוכל. המפגש מתקיים הרבה לפני, בזמן הכנת הבשר ובזמן הצלייה שמוסיפים לאווירה המיוחדת של האירוע. וכמובן שלמרות שמדובר בקייטרינג הסובב סביב הבשר, ניתן למצוא בתוכו גם אופציות נוספות עבור הצמחוניים שבין האורחים שלכם, לצד קינוחים מתוקים ומרעננים.

אז למה לערוך את האירוע שלכם בשטח?

נכון, אנחנו יכולים להתחיל לפרט בהרחבה על כל אחד ואחד מהיתרונות השונים שנוגעים לעריכת אירוע בשטח. כמו למשל שאירוע בשטח מעניק תחושה הרבה פחות צפופה מאשר במקום סגור, או חוסך עלויות כשזה נוגע להשכרת המקום, ואפילו מאפשר יותר גמישות בתכנון האירוע עצמו. אבל ישנו יתרון אחד שמבחינתנו בולט בצורה ניכרת מעל כולם כשמדברים על אירוע בשטח – והוא האווירה. כבר מעצם היותו אירוע תחת כיפת השמיים, הופך האירוע שלכם לבלתי נשכח.

אולי זה האוויר הפתוח, אולי זה הטבע ואולי זה פשוט שילוב של השניים ביחד עם החוויה הדרום אמריקאית. קייטרינג דרום אמריקאי בשטח יכול להעצים את כל החוויה ולהעניק לאירוע שלכם (בשילוב עם המרכיבים הנכונים כמו מוזיקה ועיצוב האירוע), פן דרום אמריקאי אותנטי וייחודי שייקח אתכם ואת האורחים שלכם לערב אחד – ליבשת הרחוקה אשר נמצאת מעבר לים.