מתנות לאורחים בחתונה – למה בכלל צריך את זה?

מי שנכח בחתונה או שתיים בשנים האחרונות וודאי נתקל בטרנד של חלוקת מתנות לאורחים בסוף החתונה. יש זוגות שבוחרים לחלק מתנות גדולות, יש את אלו שנותנים מתנות אישיות ומרגשות שקשורות אליהם, יש שמחלקים מתנות שימושיות ויש את אלו שמחלקים מתנות שאפילו לא זוכות לצאת מהרכב… אז מתי בכלל נכנס הטרנד הזה לחיינו? מה עולה בגורלם של זוגות שבוחרים לא לקחת חלק במנהג הפופולארי? מהן האפשרויות למתנות? ועד כמה זה באמת מייקר את כל האירוע שגם ככה לא זול במיוחד? אכן שאלות מטרידות וחשובות ולנו , לשמחתנו, יש את כל התשובות.

מתי נכנס לחיינו המנהג של חלוקת מתנות לאורחים?

בחתונות שהתקיימו לפני עשרים שנה ואפילו באלו שהתקיימו לפני עשר שנים המנהג הזה לא היה קיים. אז מתי למעשה התחיל הטרנד הזה? אפשר לשער שמדובר בטרנד שנכנס לחיינו בחמש השנים האחרונות ונדמה שהוא הגיע  בהתאמה מושלמת להתפתחות המואצת בתרבות הצריכה. למרות שהמהות שעומדת מאחורי הטרנד הוא להודות לאורחים שהגיעו (שזוהי מהות רוחנית כביכול) הטרנד מבטא תרבות שפע וצריכה חומרנית למדי. המתנות האלו מייקרות את הסיפור של החתונה אבל עלינו להיות כנים ולומר שעומד מאחוריהן רעיון יפה שמבטא את הצורך להודות למי שבא ומכבד את נוכחותו באירוע שלנו.

רעיונות למתנות לאורחים לחתונה

אז אחרי שניסינו לעמוד על העיתוי בו נכנס בסערה הטרנד לחיינו ננסה להציע רעיונות מעניינים שיכולים לשמש כמתנות לאורחים. עשו לנו טובה, במידה והחלטתם ללכת על הרעיון- דאגו שזו תהיה מתנה שימושית ומיוחדת ולא סתם משהו שימצא את דרכו לפח במהרה. ניתן לבחור מתנות לאורחים לחתונה שהם מוצר שימושי שעומד מאחוריו גם ערך חברתי. למשל סבונים שמיוצרים על-ידי אוכלוסייה בעלת צרכים מיוחדים או דברים אחרים בסגנון הזה. ניתן גם לבחור לחלק לאורחים עציצים קטנים, זרעים לשתילה , חלה לשבת (במידה ומדובר בחתונה המתקיימת בסופ"ש) ועוד. הכל תלוי בתקציב שיש ברשותכם לטובת העניין ובכיוונים שאליהם אתם נמשכים.

מתנות לאורחים – כמה זה עולה לנו?

ובכן, אם התחלתם במלאכת ארגון החתונה, וודאי הבנתם עד כמה יקר כל הסיפור הזה. זה יכול להגיע לעלויות גבוהות במיוחד ובקלות לחרוג מעבר לתקציב שהגדרתם לעצמכם. הבחירה במתנות לאורחים ללא ספק מייקרת את האירוע. זה יכול לנוע בין התייקרות של כמה מאות שקלים להתייקרות של אלפי שקלים כאשר הכל תלוי במחיר המתנה שתבחרו ובכמות. מרגישים שזה כבד עליכם? אתם בהחלט יכולים להימנע מכל העניין, אנחנו מבטיחים לכם שאף אחד לא ירגיש שהייתה חתונה פחות טובה בגלל זה. מתקשים לוותר על העניין? תמיד תוכלו להכין משהו קטן בעצמכם ולחלק אותו לאורחים. זה גם יהיה יותר אישי וגם יוזיל לכם עלויות בצורה משמעותית.