מתכננים חתונה? אל תשכחו לבקש את אישורי האולם

בטיחות המבנה קודמת לכל

בעת שריון אולם אירועים לחתונה, אנשים רבים שוכחים פרט חשוב מאוד בעסקה – בטיחותו של המבנה בו תקוים החתונה. למזלנו, קל מאוד לוודא סעיף זה. ניתן פשוט לבקש מבעלי אולם האירועים לספק את אישורי הבטיחות, הנדרשים להתנהלותו של כל אולם אירועים. וודאו כי המבנה עבר איטום גגות כנדרש, וכי הוא מוגן מפני פריצת שריפות פתאומיות. במאמר הבא נפרט אודות האישורים השונים אשר מאפשרים וודאות זו.

מה הם אישורי הבטיחות הדרושים להימצא בידי כל בעל אולם אירועים

השכרת ציוד לאירועים

  • אישורי כיבוי אש: אישורי כיבוי אש מן הכבאות המחוזית הינם מן האישורים החשובים ביותר. לא ניתן לנהל אולם אירועים ללא אישור כיבוי אש, אשר מאשר כי המבנה אינו דליק ומסוכן, וכי ניתן לקיים בו אירועים מרובי אנשים. בקשו מבעלי אולם האירועים לראות את אישורי הכבאות של האולם, וודאו כי הם עדכניים לשנה זו.
  • ביטוח מקיף: וודאו כי אולם האירועים בו אתם מקיימים את האירוע הינו בעל ביטוח מקיף, התקף לאסונות שונים שעלולים לפקוד אותו. הישמרו לעצמכם וודאו גם כי בבעלות האולם ביטוח צד ג', אשר ימנע מן הנפגעים באירוע לתבוע מכם פיצויים.
  • חוזק המבנה: ערכו סיור קצר במבנה ובדקו ליקויי בטיחות שונים שעלולים להופיע בו, דוגמת גגות הזקוקים לאיטום גגות שטרם בוצע. בקשו מבעלי האולם לספק את אישורי הבטיחות של הבניין, כולל הוכחות לביצוע איטום גגות באולם בתקופת הזמן האחרונה. קיימת חשיבות רבה לאיטום גגות בגגות אשר זקוקים לאיטום זה. הדבר מונע מפגעי מזג האוויר לחדור מבעד לגג אל תוך האולם, ושומר על הנוכחים באירוע.

וודאו כי אישורי האולם הינם בתוקף

בעת עיון באישורי האולם, שימו לב לתאריך בו ניתן האישור. את מרבית האישורים נדרש לחדש באופן שנתי, ועל כן חשוב לוודא כי החותמת המתנוססת עליהם תקפה לשנה זו. עיינו באישורים בתשומת לב רבה, על מנת לוודא כי אלו אישורים אותנטיים. במידה וכל האישורים הנדרשים נראים ללא רבב, השלימו את ביצוע העסקה ושכרו את האולם.