למה עדיף גן אירועים על אולם?

האירוע הגדול שלכם מתקרב, והדבר החשוב ביותר הוא למצוא לו את המקום האידאלי

חתונה בגן אירועיםהפקה של אירוע, מכל סוג, היא משימה שצריך להשקיע בה הרבה מאוד. ההשקעה הזאת מתבטאת כמובן בכסף, אך לא רק בו – אנחנו צריכים להשקיע בכך מאמץ רב, הרבה מאוד זמן, ולקבל הרבה מאוד החלטות שמשפיעות על אופי האירוע ועל ההנאה של האורחים שלנו בו. כך, בין אם מדובר באירוע גדול ומרכזי כמו חתונה ובין אם מדובר באירועים כמו ימי הולדת, בר ובת מצווה, או אפילו אירוע עסקי כזה או אחר – אנחנו צריכים בראש ובראשונה לבחור עבורו את המיקום הנכון ביותר. המיקום משפיע במידה ניכרת על איכות האירוע ועל ההנאה של האורחים שלנו, וכיום בישראל ישנן אפשרויות רבות מאוד של מיקומים לאירועים. האפשרויות האלה נעות בעיקר בין אולמות אירועים סגורים לבין גני אירועים פתוחים – ויש סיבה טובה לכך שגני אירועים נחשבים כבחירה נכונה וחכמה יותר כיום. נפרט על כך לעומק כעת.

מדוע עדיף לכם לבחור דווקא בגן אירועים פתוח על פני אולמות סגורים?

  • אווירה פתוחה וטבעית – הסיבה הראשונה והבסיסית שבגינה גני אירועים הם עדיפים על אולמות אירועים היא פשוטה – האוויר הפתוח הוא תמיד נעים יותר ומהנה יותר ממקום סגור. כשאנחנו נמצאים באירוע, אנחנו נמצאים בחברה של מאות אנשים, וככל שנוכל לבלות יותר זמן באוויר הפתוח ותחת כיפת השמיים, במזג אוויר נעים ולא סגורים בין כתלי אולם – כך נוכל ליהנות מאירוע באווירה פתוחה וטבעית יותר, וכך האירוע ירוויח מכך באופן ניכר. מבחינה אסתטית, כל תפאורה בעולם לא יכולה לעמוד מול שמיים פתוחים ומול מראה טבעי ופשוט, וכמובן שמרבית גני האירועים לוקחים את העניין צעד קדימה ומעצבים את הגן עצמו ברמה הגבוהה ביותר.
  • התאמה לכל עונה – גני אירועים הם בחירה חכמה יותר משום שהם מספקים לנו אלטרנטיבה ומשום שהם מתאימים בצורה אידאלית לכל עונה. הסיבה לכך היא פשוטה – מרבית גני האירועים לא מכילים אך ורק שטח פתוח של גן, אלא גם אולם סגור שאליו נכנסים בשלב מסוים באירוע, ושמהווה את הבסיס של המקום בימי החורף. כך, מדובר במרחבים שמתאימים לאירועים גם בחורף וגם בקיץ, בניגוד לאולמות האירועים הסגורים שמהם אנחנו נהנים משמעותית פחות בימי הקיץ. הדבר גם מספק לנו מבנה הגיוני לאירוע, כשהחופה וקבלת הפנים מתרחשות בגן החיצוני, ואילו רחבת הריקודים והאוכל נמצאים בפנים – וזאת רק כדוגמה נפוצה לגני אירועים כיום.

בחרו בגן אירועים ברמה הגבוהה ביותר, ותהנו מאירוע באווירה שונה ומיוחדת

בסופו של דבר, אי אפשר להתחרות באיכות של גן אירועים פתוח ואיכותי, שמעוצב היטב ומספק לנו איכות גבוהה של אירוע מבחינה ויזואלית ותחושתית. אם יש לכם אירוע מתקרב, השקיעו במציאות גן אירועים ברמה הגבוהה ביותר.