להתחתן בחורף – חיסכון משמעותי בעלויות

יום החתונה שלכם הוא יום מיוחד, יום שחלמתם עליו במשך שנים, דמיינתם אותו עשרות פעמים, חשבתם על השיר איתו תכנסו לחופה, על השמלה אותה הכלה תלבש ובכלל – הרצתם כל פרט ופרט בדמיון פעם אחר פעם. כמובן, ״חתונת החלומות״ שפנטזתם עליה כנראה מתקיימת בקיץ, אין לכם ספק לגבי זה. ובכל זאת – האם חשבתם פעם כמה זה יעלה לכם?

הפקת חתונה היא מוצר יקר, לפעמים יקר מדי. המחיר מורכב כמובן מלא מעט משתנים: כמות האורחים, המקום בו נבחר, הספקים אותם נשכור וכו׳.
בתקופת הקיץ, בה חתונה רודפת חתונה והמקומות המארחים אירועים מלאים בכל ימות השבוע, מחירי המנות וההפקה כולה עלולים להיות גבוהים הרבה מעבר למה שציפיתם.
בחורף, לעומת זאת, תעשיית החתונות על כל רבדיה נמצאת בתנומה קלה. זוגות רבים מעדיפים להתחתן בקיץ, ולצד העובדה שמקומות רבים כדוגמת גני אירועים פשוט לא עובדים בעונת הקור והגשמים, נוצר מיעוט של אירועים וחתונות.

מחירי מנה זולים יותר

עבור זוג שנמצא בתחילת דרכו מחירי המנות בעונת השיא של החתונות הם נטל לא פשוט. למעשה, מבדיקה שנעשתה, מתברר שמחיר מנה באולם אירועים עשוי להיות זול יותר בעונת החורף בסדר גודל של 20-40 אחוזים לעומת הקיץ. הסיבה לכך היא כמובן בירידה הטבעית בביקושם בתקופת החורף והרצון ״למלא את הלוח״ באירועים מצד בעלי האולמות והגנים.
הירידה בכמות האירועים בתקופה זו היא בסיס מצוין עבורכם להתמקחות עם בעלי האולמות והגנים, שמצדם ירשו לעצמם להתגמש מעט יותר כדי להביא לכמות עבודה גדולה יותר בעונה שעל אף הגשמים הרבים, די יבשה מבחינתם.
יתר על כן, בעלי האולמות בעצמם מציעים חבילות אטרקטיביות לקיום חתונת חורף.

למצוא צלם או תקליטן בקלות

החתונה שלנו מורכבת מכמות של ספקים, ביניהם: תקליטן, צלם, שירותי בר, מגנטים, מאפרת וכו׳.
בגזרתם של הספקים בחתונה ירידת מחיר השירות בעונת החורף היא פחות משמעותית בהשוואה לאולמות, אך בהחלט ניתן לומר שקיימת. הסוגיה המעניינת יותר היא הזמינות של הספקים להגיע לאירוע שלנו. אם בתקופת החתונות הלוהטת נצטרך לפעמים לוותר על הצלם שרצינו רק כי מישהו אחר כבר הזמין אותו, הרי שבעונת החורף יש גמישות וזמינות גבוהה יותר של כלל הספקים, ולכן הסבירות לשכור את שירותי הספק המועדף עליכם עולה בהתאמה.

האורחים נדיבים יותר

כן כן, ממש ככה. תופתעו לגלות שגובה המתנה שהאורחים שלכם מעניקים בחתונה בחורף עולה בהשוואה לקיץ. מה הסיבה לזה? כנראה העובדה שאין עומס של 4-5 חתונות בחודש כפי שקורה בקיץ, ולכן ההוצאה מורגשת פחות.

לסיכום, עלות הפקת חתונה בחורף תתברר לכם כזולה יותר, בנוסף – המתנות שתקבלו מהאורחים צפויות להיות גבוהות יותר. אז הבחירה להתחתן בעונת החורף לא רק רומנטית יותר, אלא כלכלית עבורכם בצורה משמעותית, ומהווה ספתח טוב יותר לחיים המשותפים. שיהיה במזל!