כמה זמן לפני החתונה צריך לסגור כל דבר ?

לפני אירוע החתונה, ישנם פרטים רבים מאוד ואנשי מקצוע רבים איתם צריך לסגור

אם החלטתם להתחתן, אתם ניצבים כעת בפני אחת התקופות המרגשות אך גם הלחוצות ביותר של חייכם. הסיבה לכך היא די פשוטה – ארגון חתונה הוא לא עניין של מה בכך, אלא משימה שצריך להקדיש לה מרץ רב, השקעה, וכמובן שגם לא מעט כסף, שמוקדש לפרטים השונים המרכיבים אותה – מאולם האירועים ועד כל ספק. כעת, נבין בדיוק כמה זמן לפני החתונה צריכים לסגור כל פרט ופרט.

כמה זמן לפני החתונה צריך לסגור עם כל נותן שירות, ספק ומרכיב של אירוע החתונה?

אולם האולם הוא המרכיב הבסיסי ביותר של אירוע החתונה, ומשום שיש למצוא אולם שמתאים לכם עם מקום פנוי בתאריך שמתאים לכם – אתם צריכים לסגור אותו לכל הפחות ארבעה חודשים מראש, ומומלץ יותר.
ספקים – הספקים השונים שמשרתים אתכם בחתונה הם הדיג'יי, הצלמים, הרב ועוד. משום שמדובר באנשי מקצוע עסוקים מאוד בעונת החתונות, מוטב אם סוגרים עם כל ספק שכזה לפחות 3 חודשים מראש. אם אתם מעוניינים באנשים ספציפיים – פנו אליהם כ-4-5 חודשים מראש לפחות, בכדי להבטיח את הזמינות שלהם בתאריך שלכם.
הסעות – שירותי הסעות הם שירותים נחוצים מאוד עבור אירוע חתונה מודרניים, ועם שירות מקצועי של הסעות לאירועים צריך לסגור כחודש-חודשיים לפני האירוע, וניתן גם לקבל מענה מידי יותר אם מבינים את נחיצות ההסעות לאירועים בשבועות לפני החתונה.

כשנערכים מספיק זמן מראש, מקבלים את השירות הטוב ביותר בזמן ובנוחות

כל מי שאמור לתת לנו מענה באירוע החתונה, צריך להיות זמין לזה מספיק זמן מראש – וברגע שבו אנחנו יודעים שהכל סגור, בראש שקט, ניתן להתפנות להזמנות, לתכנונים ולאירוע המרגש ביותר בחיינו.