כיצד נבחר אולם אירועים ססגוני במיוחד

בחירת האולם המושלם

חתונה היא אירוע מרגש לא רק לחתן ולכלה אלא לכל הצדדים כאשר גם המשפחות והחברים הטובים מתרגשים כמעט באותה מידה. לא סתם על חתונות מבוזבז כסף רב וחתונה ממוצעת בישראל נעה בסביבות מאה אלף שקלים. בחירת אולם אירועים היא זו שמהווה את נקודת הפתיחה להכנות וחשוב לשריין אותו הרבה זמן מראש. אחרי ש"שומרים את התאריך" יש זמן להתעסק בכל השאר, כמו בחירת השמלה, בחירת הדיג'יי, בחירת הכניסה ועיצוב החופה ועוד שלל דברים שכל אחד מתרגש להתעסק בהם וגם נהנה מזה על הדרך.

על מה נסתכל לפני שנבחר את האולם הטוב ביותר?

• התאמה אישית: קודם כל אתם צריכים להתאים את האולם באופן אישי לטעם שלכם. יש אולמות נוצצים וזוהרים אבל מה לעשות, הם פשוט לא נראים לכם טוב ולא כך אתם חושבים שהחתונה שלכם צריכה להיראות. לכל חתונה שי את הקסם שלה ובחירת אולם אירועים היא חשובה ביותר כי היא זו שתקבע את האווירה בחתונה שלכם. אל תשכחו שאת האולם הזה תזכרו לאורך שנים רבות ולכן החוויה שלכם צריכה להיות טובה.

• חשוב מאוד לבחון את כל האלמנטים של האולם ולא רק את האולם הראשי בו גם ככל הנראה מתקיימת החופה. חשוב לבדוק את הלובי, חשוב לראות את הכניסה לאולם והאם היא ראויה ומסודרת, את הנגישות של האולם לתחבורה ציבורית או להגעה עבור האורחים וכמובן שגם האוכל צריך להיות איכותי מהמנות עליהן אתם משלבים ממיטב כספכם ועל הבופט שמהווה את נקודת הפתיחה והעיקר בחתונה עבור חלק ניכר מהאורחים.

• למרות שהאולם יכול להיות איכותי, מעוצב וגם מציע מנות טעימות במיוחד חשוב לבדוק גם את מדיניות הביטולים שלו ואת ההמלצות שיש עליו יכול להיות שיש אולם אירועים מומלץ יותר וכאלו שיהיו מומלצים פחות כי מקרים שמשהו נהרס באמצע החתונה כמו תאורה לקויה, מיזוג אוויר ועוד שלל דברים, קורים לעתים לא רחוקות.

שירות אדיב מצד האולם

אולם אירועים צריך להיות נחמד לכל לקוח שמגיע אליו וגם כשיש דברים לא ברורים הוא צריך להיות סבלני ולהבין את המצב. אחד הדברים החשובים ביותר שיש לבדוק זוהי מדיניות הביטולים והאותיות הקטנות שכל אולם מציג בחוזה העסקה כיוון שהרבה פעמים יש שם סעיפים לא ברורים או מתקילים.

היכנסו לויולה אירועים והתרשמו מדוגמא של אולם עם היצע מרשים במיוחד לאירועים וכנסים כאחד.