טיפים לבחירת ספקים לחתונה

הבחירות החשובות שמלוות את החתונה

אם נדמה לכם שאחרי בחירת גן אירועים או אולם אירועים, בחירת הקייטרינג או בחירת הכניסה לחופה נגמרו לכם המשימות החשובות, הגיע הזמן שתחשבו על כל ההפקה של החתונה עצמה שהיא הרי מסיבה אחת גדולה. אנשים רבים בוחרים לא לקבל את עסקאות החבילה שמציעים להם באולמות האירועים ורוצים להרים הפקה משלהם ואז יש צורך לעבוד עם ספקים מתאימים. הספקים יכולים להיות גם ספקים של קייטרינג איכותי לאירועים, ספקים של חומרי גלם שאיתם אנחנו רוצים לעבוד בעיצוב האירוע או מערכות תאורה והגברה שבעזרתם אנחנו מתכננים להרים את המסיבה הכי טוב שנראתה השנה.

כיצד בוחרים את הספקים בצורה הטובה ביותר?

  • אירוע חתונה מאורגןספקים רבים ינסו למכור לכם את הציוד שלהם בכל מחיר ויתנו לכם להרגיש שגן אירועים לא יכול להיות יפה בלי התפאורה שלהם או שאולם האירועים לא ירעד אם הם לא אלו שיציבו שם את מערכת התאורה וההגברה. בסופו של דר חשוב לבחון את הציוד בעיניים שלכם כמו גם את מה שהם מציעים. פעמים רבות כל הדיבורים יכולים להתברר כדיבורי סרק ומדובר בחברת הפקות או בספק שפיו וליבו אינם שווים. אחרי שתראו את מה שמציעים לכם בעיניים ותראו קבלות אפשר להתחיל לקדם את העניינים.

 

  • ספקים רבים לא עומדים בזמנים ולכן לא משנה עד כמה הציוד שלהם יהיה ראוי, לא היה שווה לנו להתעסק איתם. ספק שלא עומד בזמנים שהצבנו לו, בעיקר באירוע גדול ולחוץ כמו חתונה, הוא ספק רע מאוד שכדאי להתרחק ממנו. לא משנה עד כמה איכותי ומקצועי הוא, עמידה בלוח זמנים מול לקוחות ודאי ביום החתונה היא נר לרגלו של כל ספק וכל מפיק.

 

  • מלבד העמידה בזמנים חשוב מאוד לבדוק עם הספק מתי הוא מעביר לנו את הסחורה. כל דבר שנצטרך החל מתפאורה, כוסות, קייטרינג, שטיחים, עמודי תאורה ועוד שלל פריטים נוספים שיכולים להיות מאוד שימושיים לחתונה, צריכים להגיע מספיק זמן לפני כדי שיהיה לכם זמן לארגן אותם בלי לחץ.

 

  • אי אפשר לבחור ספק שיהפוך גן אירועים לגן עדן בלי שהוא אמין. האמינות היא חלק חשוב מאוד ביחסים רבים וגם בין לקוח לספק. גם אם לא ישלמו את כל הסכום והבאנו רק מקדמה נאה כבר היו מקרים רבים שהספק נעלם או התחמק מהאחריות שלנו והדבר הכי רע שיכול לקרות לזוג נשוי טרי שזה עתה נישא הוא להתחיל לרדוף אחרי עורכי דין ובתי משפט כדי להחזיר את הכסף, מה גם שהחתונה עצמה היא חתונה של פעם בחיים ואסור להשאיר מקום לטעויות.

המלצות יעשו לכם סדר בראש

מזל שבשנת 2017 אפשר להתרשם הרבה יותר בקלות מספקים ואנשי מקצוע רבים מה שיכול לעזור לכם מאוד. חובה עליכם להיכנס לאינטרנט ולחפש המלצות על הספק איתו אתם נמצאים בהתקשרות, לראות האם יש לו דירוג גבוה, האם יש עליו המלצות, האם הוא עשה עוול למישהו והאם הוא מתאים בשבילכם.