חתונה בשטח – כן או לא?

מתלבטים לגבי חתונה בשטח? שוקלים להביא את האורחים שלכם לאמצע שום מקום כדי לחגוג את היום המאושר בחייכם? אנחנו כאן כדי לעזור בהתלבטות החשובה הזו. חתונה בשטח יכולה להיות הדבר הכי יפה ומיוחד שתעשו בחיים שלכם והיא יכולה להיות כישלון גדול שלאנשים יהיה קשה לשכוח. אז האם כדאי לעשות חתונה בשטח או שעדיף לוותר על הרעיון ההרפתקני הזה ולהיצמד לארגון מסורתי בגן או באולם אירועים? כמו בכל דבר אחר בחיים גם לחתונה בשטח יש יתרונות ויש חסרונות. העניין הוא לבחון מה עולה על מה, על מה תסכימו להתפשר ועל מה בשום פנים ואופן לא תוותרו ומה אתם באמת מצפים מאירוע החתונה שלכם. מבלבל? בואו נעשה קצת סדר.

ארגון חתונה בשטח

בואו נניח את הדברים על השולחן. ארגון חתונה בשטח הוא משימה לא פשוטה ולעתים קרובות היא תהיה מורכבת הרבה יותר מארגון חתונה במקום מובנה וקיים כמו גן או אולם אירועים. למרות מורכבות המשימה, חתונת שטח יכולה להיות דבר מדהים ומיוחד במינו שבהחלט יהיה שווה את הארגונים המאתגרים. השאלה אם זה מתאים לכם נעוצה בשאלה נוספת שצריכה להישאל. איך אתם עם ארגונים מורכבים יותר? למעשה גם אם אתם לא אנשי ארגון והפקות תוכלו להטיל את המשימה על חברת הפקה מקצועית שתבצע את המשימה בשמחה ובמקצועיות. מה שאנחנו מנסים לומר הוא שארגון משימה בשטח הוא משימה יוצאת דופן ושונה במהותה מארגון חתונה סטנדרטית. זה ממש לא סיבה לפסול את הרעיון אלא רק משהו שצריך לדעת לפני שמתחילים.

ציוד לחתונת שטח

כשמארגנים חתונת שטח יש לקחת בחשבון שאת כל הציוד תצטרכו להביא בעצמכם. החל משולחנות וכסאות וכלה בסכו"ם שישמש את האורחים. האם אתם מוכנים לכך? אל תיבהלו , זוהי לא בהכרח משימה מורכבת כל-כך… ישנן חברות שעוסקות בדיוק בזה וישמחו להציע לכם את שירותיהם. ניתן לקיים חתונת שטח בתוך אוהל מיוחד שתוכנן בדיוק לאירועים גדולים מסוג זה. שוק האוהלים התפתח לאין שיעור בשנים האחרונות וניתן למצוא השכרת אוהלים לאירועים בשטח  ברמה גבוהה במיוחד. אוהלים מסוג זה לא יפלו ברמתם מהאולמות השונים וייתנו לאורחים תחושה של אירוע מושקע במיוחד.

ומה תגיד הדודה הזקנה?

אחת השאלות שמטרידות זוגות שחושבים על חתונה בשטח היא : "מה יגידו?". כיוון שמדובר בקונספט ייחודי ושונה מהרגיל תמיד ישנו חשש שלא כל האורחים יקבלו את זה באהבה ובהבנה. אז לפני שתחליטו אם זה מתאים לכם או לא חשוב שתהיו כנים עם עצמכם ותבינו עד כמה מפריעות לכם תגובות הסביבה. חתונת שטח תיתקל פעמים רבות בתגובות לא אוהדות ומהצד השני עשויות גם להיות תגובות נלהבות באופן יוצא מגדר הרגיל. אם החלטתם שאתם "שמים פס" לכו על זה! אתם יכולים ליהנות מחתונה מיוחדת ושונה ומאירוע שכמוהו לא היה. חשוב שתדאגו לארגון מצוין וברמה גבוהה שייתן לאורחים תחושה שאפילו שמדובר באירוע ב"אמצע שום מקום" הוא עדיין אירוע מושקע, מפנק ושמח.