שמלות כלה בסגנון ייחודי

ייתכן וזאת לא הפתעה גדולה עבור חלק מהאנשים, אבל שמלות כלה וינטאג' בסגנון ומראה המתאים יותר לשנות ה20 של המאה הקודמת, חוזרות לאופנה ובגדול ומכניסות המון היסטוריה לקולקציות החדשות. רוצות אירוע שהאורחים שלכם יזכרו? זוהי ללא ספק דרך מקורית להביא אנרגיות וקסם של פעם לחתונה בעלת אווירה שונה ומיוחדת במינה

הקולקציות האחרונות הביאו איתן בשורות חדשות ומעניינות. אחד הדברים הבולטים ביותר שניתן לראות הוא החזרה של אופנות העבר אל מרכז המיינסטרים בארץ.
יותר ויותר כלות בוחרות ליום חתונתן שמלות כלה אשר מעוצבות באופנה של שנות ה-20 וה-30 המאופיינות בסוג בד של תחרה, תפירה מסוימת, צניעות, נוחות ואקססוריז מתאימים כמו כובע במקום הינומה, כפפות ונעלי כלה מותאמות. לעתים גם הצבע משתנה וניתן למצוא שמלות כלה בצבע שמנת ובגוונים הקרובים ללבן.

שמלות כלה

הסיבה העיקרית לחזרתן של שמלות כלה וינטאג' אל מרכז האופנה, היא שינוי שחל בגישה של הרבה כלות, הרוצות ליצור מראה קצת שונה ביום חתונתן. אם עד לפני מספר שנים כולן רצו שהשמלה שלהן תהיה כמה שיותר נוצצת, נועזת ומפוארת, כיום המצב שונה לחלוטין. הרבה כלות מחפשות דווקא את הפשטות, הקלאסיות והנוחות על פני הדברים האחרים, ורובן מוצאות זאת בשמלות הכלה של פעם שזה מה שאפיין אותן. לכן אין זה מפתיע שהביקוש לסוג זה נהיה גדול הרבה יותר.

בנוסף לכך כל נושא החזרה למקורות, נהיה טרנד שתופס תאוצה בתחום החתונות. השילוב בין לוק "ישן" לתפירת בדים באיכות גבוהה, מייצר שמלות בעלות אנרגיות וקסם ייחודי אשר מקנות לאירוע אווירה כללית שונה ומיוחדת. כמובן שיש להתאים גם את שאר מרכיבי עיצוב האירוע לסטייל של פעם, כדי שהכלה לא תרגיש זרה בלוק שלה.
מיטב המעצבים בארץ הוציאו קטלוגים של שמלותיהם וניתן לומר שהקולקציות החדשות מעוצבות בגזרות נשפכות ובעלות מראה מוקפד, מסודר ונקי ומאופיינות בהמון קלאסיות ורומנטיות לצד גיוון ומיוחדות.

והמחירים?

אם חשבתן שהמחירים יהיו גם מתאימים לעבר אז טעות בידיכם. נכון שמדובר בגזרות של פעם אך הבדים עדיין יקרים והעיצובים נעשים ברמת הגימור הגבוהה ביותר. לעתים דווקא הסגנון של פעם, שכבר נדיר לראות אותו מקבל ערך סנטימנטלי אחר אשר מייקר אותו, ממש כמו פריט אספנות עתיק.