שיער, איפור וקפיצה לקליניקה – טיפולים אסתטיים לפני אירוע

מחתנת את אחד הילדים? חוגגת יום נישואין? אין כמו אירוע גדול ומשמעותי, שלך או של מישהו מהמשפחה, כסיבה לפנק את עצמך בטיפול אסתטי בלתי פולשני, שיאפשר לך להיראות במיטבך בערב החשוב.

אם בעבר המקסימום שהיינו מרשות לעצמנו לעשות הוא ביקור לטיפול פנים אצל הקוסמטיקאית, תסרוקת אצל מעצב שיער ואיפור מקצועי, הרי שכיום נשים רבות בוחרות בטיפולים אסתטיים מתקדמים יותר דווקא לפני אירוע כמו חתונה – אחרת איך תדפקי הופעה?

פלאי הטכנולוגיה האסתטית

עד לפני מספר שנים, הרפואה האסתטית הציעה לנו פתרונות קוסמטיים מורכבים, שדרשו זמן החלמה רב עם פוטנציאל תופעות לוואי וצלקות נראות לעין, בימינו, צמד מילות הקסם שהופך כל עיתוי לאידיאלי, הוא 'בלתי-פולשני'.טיפול אסתטי לפני אירוע

התפתחות טכנולוגיה למתן טיפולים אסתטיים בהליך בלתי פולשני ומהיר כברק, מציע תוצאות כמעט מיידיות, בלי תופעות לוואי וסימנים, החלמה מהירה ובלי פגיעה בשגרה.

טיפולים אסתטיים פופולאריים לפני אירוע

אילו סוגי טיפולים הכי נפוצים לפני אירוע?

אחד הטיפולים הפופולאריים ביותר הוא העלמת קמטי הבעה וטשטושם באמצעות הזרקת רעלן טבעי, שמרפה את השרירים שגורמים להופעת הקמטים – אידיאלי עד שבוע לפני האירוע.

טיפול נוסף ואפקטיבי ביותר נגד קמטים וקמטוטים הוא הזרקות למילוי קמטים, לרוב בשילוב חומצה היאלורונית או תרכובות טבעיות אחרות, אשר מרעננות את העור, מוסיפות לו לחות וגמישות ומכינות אותך בדיוק בזמן לערב המרגש.

מעוניינת לשפץ ולהדגיש? אם כך ייתכן ותתענייני בזריקות לפיסול ועיצוב תווי פנים, על ידי הוספת נפח, הזנת הרקמות בנוגדי חמצון וחומצות רב-סוכר טבעיות, להדגשת הלחיים, השפתיים, עיצוב קו הלסת ועוד.

סוג טיפול נפוץ נוסף, אשר לרוב דורש החלמה מעט ארוכה יותר – בין 1-4 שבועות, תלוי בפרוצדורה – הוא פילינג וטיפולים טכנולוגיים נוספים לעור הפנים. בין אלה ניתן לכלול פילינג בלייזר ובשימוש בטכנולוגיות אחרות, פילינג כימי בדרגות עומק שונות, ואף פילינג עדין בסגנון ג'ט פיל. הליכים אלה הוכחו כמצוינים להתחדשות העור, טשטוש והעלמת פיגמנטציה, צלקות ועוד.

מי שחפצה בחיטוב הגוף ומיצוק העור, יכולה לבחור באחד משלל טיפולי עיצוב הגוף, הצרת היקפים, המסת שומן, פירוק צלוליט ועוד – כל אלה מגייסים טכנולוגיות חדשניות המסייעות לגוף להיפטר מעודפי שומן וקבלת מראה חלק, חטוב ונאה לעין.

כמה זמן לפני האירוע?

כאמור, פרק הזמן הדרוש להחלמה שונה מטיפול לטיפול. על אף שטיפולים רבים ניתן לעבור אף יום לפני הדרוש, לרוב מומלץ לאפשר כ-2-4 שבועות לפני האירוע, בשל הסיכוי המזערי לתופעות לוואי ולשם ווידוא החלמה מתאימה, רק לכל מקרה. ההמלצה היא לברר עם הקליניקה המטפלת מספר חודשים מבעוד מועד, ולקבוע את התור לטיפול מספיק זמן לפני האירוע בהתאם.