רעיונות לשי צנוע לאורחי החתונה

הכל כבר מוכן לקראת החתונה שלכם – בחרתם את הבגדים, בחרתם את המוזיקה, את האולם, את הקייטרינג, סידור הפרחים, שלחתם הזמנות, ויש רק עוד דבר אחד קטן שצריך לזכור – איזה שי צנוע אתם תתנו לאורחים שלכם בסיום החתונה? ההיגיון מאחורי השי הקטן זה לתת לאורחים שלכם את התחושה שאתם שמחים שהם באו לחגוג אתכם, ושהם לא יצאו בידיים ריקות מהחתונה ותישאר להם מזכרת מתוקה וחמודה במיוחד. הנה רעיונות לכמה מתנות קטנות שאפשר להעניק לאורחים:

הצעות שכדאי לשים לב אליהן

  • חבילת סוכריות – אפשר לתת במתנה לאורחים שלכם חבילת סוכריות מעוצבת. החבילה יכולה להיות בתוך צנצנת זכוכי תקטנה ויפה שאפשר גם להשתמש בה בהמשך ,אפשר להשתמש בצינורות פלסטיק מעוצבים, באריזות פח מהודרות, או בכל שיטה אחרת לבחירתכם. הסוכריות עצמן כמובן מותירות תמיד זיכרון מתוק.מתנות לאורחים בחתונה
  • אריזות קרטון למתנה – האם אתם יודעים כי אתם יכולים גם לבחור אריזות קרטון למתנה עבור האורחים שלכם? איך אריזת קרטון בכלל תהיה מתנה? מדובר על אריזות קרטון למתנה אשר מעוצבות בצורה מיוחדת של חתן וכלה בעלי מבנה ריבועי. לרוב, כדאי לקנות אריזות קרטון למתנה כשהן לא במצב סגור אלא פתוחות, וכך לאורחים יש גם משימה קטנה והיא להרכיב את האריזות כך שיהיה בסוף גוף של חתן וכלה. זו מזכרת מתוקה ונהדרת, משעשעת ומקורית!
  • כיפות – שי יפה מאד שיכול להתאים לקהל עם אופי מסורתי או דתי, הוא לחלק למזכרת כיפות. על הכיפה אפשר לרקום כמובן את שמות החתן והכלה ואת תאריך האירוע ולהוסיף כיתוב אישי. זוהי מתנה מושקעת ויפה, שנותנת צביון מסורתי נאה לאירוע כולו.
  • כוסות צ'ייסר – מדובר על שי שהוא קצת יותר יקר מהאחרים, אבל הוא יכול להתאים מאד כמתנה מיוחדת לחתונות קטנות למשל.

יש עוד לא מעט רעיונות

מובן שיש רעיונות נוספים שאפשר לבחור בתור מתנות קטנות ויפות עבור האורחים בחתונה שלכם. הדבר החשוב הוא שתדעו לבחור במתנה שתתאים לאופי של החתונה שלכם, ולאופי האורחים שיגיעו.