רכבים תפעוליים באולמות אירועים

מהם רכבים תפעוליים?

 

רכב תפעולי הוא רכב חשמלי לרוב, אשר מונע על ידי מנוע חשמלי חזק וניתן להשתמש בו למגוון רחב של שימושים. ישנם סוגים שונים של רכבים תפעוליים הכוללים, בין היתר: מלגזות, עגלות גולף, רכבי משא, רכבים משולבים, רכבי הסעות, ועוד. רכב תפעולי חשמלי הינו כלי תחבורה מצוין עבור שימושים תעשייתיים רבים, הכוללים את תחומי הלוגיסטיקה, מלונאות, נופש, ספורט, ואף עבור אולמות אירועים. רכבים תפעוליים אלו מסייעים לקצר זמנים במעבר בין אזורים שונים, בהסעת נוסעים, ובהובלה של מטענים וחפצים נוספים.

שימושים אפשריים לרכבים תפעוליים באולמות אירועים

 

  • הובלת מטענים – אולמות אירועים הם מבנים דינמיים אשר משתנים בסידור שלהם בין אירוע אחד לאחר לפי מספר האורחים, סוג האירוע, ולפי בקשת בעלי השמחה. עקב כך, יש צורך בסידור מחדש של האולם והובלת כיסאות, שולחנות, וציוד נוסף ממקום למקום. בכדי לעשות זאת בקלות ובפשטות, ניתן להיעזר ברכבים תפעוליים ייעודיים.
  • הסעת אורחים – באולמות אירועים רבים יש מרחק מסוים בין הכניסה לאולם לבין אזור האירוע עצמו. מאחר וכמעט בכל אירוע יש אורחים מבוגרים או כאלו שמתקשים ללכת, ניתן להציע שירות הסעות לאורחים מבוגרים יותר באמצעות רכב תפעולי חשמלי. ניתן למצוא רכבים תפעוליים עם מספר מושבים גדול יחסית, אשר מאפשר הסעה של כ-4-5 נוסעים בו זמנית.
  • הרמת ציוד כבד – תחת ההגדרה של רכב תפעולי נכללות גם מלגזות ורכבי משא נוספים. רכבים אלו יכולים לסייע בהרמה ונשיאה של ציוד כבד לגובה. כמו למשל תאורה, וילונות, קישוטים, ועוד.

רכב חשמלי תפעולי

רכבים תפעוליים איכותיים משפרים את איכות האירוע

 

רכב תפעולי חשמלי מקל את העבודה באולם האירועים ומאפשר רמת ניידות גבוהה ויכולת ניוד גבוהה של חפצים שונים. כמו כן, מאחר ורכבים תפעוליים אלו לרוב פועלים על בסיס מנועים חשמליים, הם אינם פולטים גזים רעילים לאוויר ומאפשרים את השימוש בהם בתוך פנים האולם ללא פגיעה באיכות האוויר בתוך החלל הסגור. כמו כן, הם מאפשרים להעניק שירות הסעות נוח ושימושי עבור אורחים מבוגרים, אשר משפר את חווית האירוח באולם האירועים.