קייטרינג לאירועים קטנים בבית

אין ספק כי אוכל טוב יגרום לאורחים לרצות להישאר וישאיר אצלם טעם של עוד. לעומת זאת, תפריט שלא עונה על צרכי קהל היעד עלול לגרום עוגמת נפש ולהוריד לטמיון שעות של השקעה ותכנון. הדרך לפתור את הבעיה היא להשתמש בשירות קייטרינג ייעודי.

שירותי קייטרינג לאירועים קטנים בבית מתאפיינים בהתאמה ספציפית לצרכי הלקוח. הם שונים משירותי קייטרינג אחרים במספר היבטים:

א. כמויות – בשירותי קייטרינג לאירועים קטנים בבית אין צורך בכמויות גדולות. ההצלחה נמדדת לפי האיכות ולא הכמות, וכל מנה אמורה לקבל את תשומת הלב המלאה של הצוות והשף. זהו מצד אחד יתרון גדול של קייטרינג ביתי, אך מצד שני גם מגבלה שמחייבת השקעה ומיומנות.קייטרינג

ב. מגוון – בקייטרינג ביתי אין מקום לפשרות לגבי סוג התפריט והמנות שהוא מכיל. אירועים קטנים בבית מארחים בדרך כלל כמה עשרות אנשים בלבד, לכן האורחים טועמים את כל המנות. שירותי קייטרינג לבית צריכים להיות מגוונים מאוד וברמה הגבוהה ביותר.

ג. בשר מול חלב – גם באירועים קטנים בבית אפשר לבחור בין קייטרינג בשרי או חלבי. קייטרינג אסאדו לאירועים בבית יתאים למשל לחגיגות משפחתיות כמו ברית מילה, בר מצווה או חתונה, בעוד קייטרינג חלבי יכול לשדרג אירועי צהריים וימי הולדת.

כך תבחרו קייטרינג ביתי

השוואה בין שירותי קייטרינג מגלה שורה ארוכה של הבדלים. לא כל החברות מציעות למשל תפריט של קייטרינג אסאדו לאירועים ביתיים, כי התפריט הזה מחייב שימוש בכלים שונים וייחודיים. במידה ואתם מתכננים אירועים ביתי ברמה גבוהה, ודאו מראש שיש לחברה שמספקת את שירותי הקייטרינג את כל הכלים הנדרשים.

בחרו שירותי קייטרינג גם בהתאם למחיר. עלות גבוהה לכל מנה לא תמיד מעידה על איכות, אבל מחיר נמוך מדי צריך להדליק אצלכם נורה אדומה. השוו בין שירותי קייטרינג אסאדו לאירועים ובדקו כמה אמורות לעלות מנות ממוצעות של קייטרינג לאירועים קטנים בבית. השתמשו במידע הזה כדי להתמקח עם נציגי חברת הקייטרינג וחסכו בהוצאות בלי להתפשר.