צילום אירועים בסגנון אחר

עוד חתונה, עוד אלבום תמונות בנאלי, עוד סדרת צילומים על חוף הים או בסמטאות אבן עתיקות, עוד חתן וכלה מתנשקים וברקע השקיעה, עוד צילום שגרתי לתיעוד יום לא רגיל בכלל. ואולי אפשר אחרת?

וודאי! עם צילום אירועים בסטייל אחר

במיוחד בדבר כמו צילום אירועים, מי אמר אתם חייבים להתפשר ולעשות בדיוק כמו כולם? דווקא החתונה שלכם היא הזמן והמקום להראות לכל העולם מי אתם, למה בחרתם זו את זה ולחלוק את חייכם יחד. וזו צריכה להיות נקודת המוצא לבחירת הצלם והסגנון שבו אתם מעוניינים – בטאו את האישיות של כל אחד מכם.

צילום אירועים

יש לכם תחביב משותף? הציגו אותו לעולם! כשאתם עושים משהו שממנו אתם נהנים, רואים את זה וזה מצטלם נהדר. אוהבים לצאת לטיולי שטח? העמיסו את הג'יפ, קחו איתכם פק"ל קפה וצאו לעולם – יחד עם הצלם. נהנים מעיסוק משותף בספורט? הצטלמו בזמן אימון. אוהבי בישול? ארגנו ארוחה רומנטית – או מלחמת אוכל צבעונית ומלכלכת – והוסיפו טעם לתמונות שלכם. חובבי מוזיקה? לכו להופעה או עלו בעצמכם על הבמה – מבטיחים שזה ייראה מצוין!

רעיונות נוספים לצילום בלתי שגרתי

אקשן זה תמיד הכי מעניין, אבל לא כולנו אנשים מלאי אנרגיה – חלקנו פשוט אוהבים להיות בבית. אז למה שלא תצטלמו במקום שבו אתם מרגישים הכי בנוח? יושבים בכיף בסלון, אוכלים ארוחת צהריים, נרגעים בחצר או במרפסת, מטיילים עם הכלב – כל אחת מאלה היא סיבה מעולה למסיבה.

רוצים להשתולל יותר? קבעו יום לצילומי טראש דה דרס, או בעברית – להרוס את השמלה – קונים שמלת כלה זולה מיד שניה או מאתר מכירות באינטרנט, לחתן צריך רק חולצה מכופתרת ומכנסיים אלגנטיים ואתם מסודרים; בחוף הים צאו לשחק בחול ובמים, בשדה ירוק ופורח תשתרעו על הקרקע ואל תחששו להתלכלך, טפסו על עצים, או אולי אפילו תחליטו שזה הזמן לצבוע קיר בבית – ועל הדרך גם את הבגדים.

העיקר והכי חשוב – לזרום עם הצלם וליהנות מהיום שלכם, זה ישתקף הכי טוב בצילומים ויבטיח לכם מזכרת מדהימה וייחודית שתישאר איתכם לכל החיים.