פתרונות מימון ליום הגדול

כל מי שמתכנן אירוע פרטי יודע שעליו להעמיד משאבים כלכליים לא מבוטלים

הבעיה היא שיש מגוון רחב של אפשרויות, ולכן כדאי להכיר את הפתרונות הבאים ואת היתרונות שלהם:

הלוואה מהבנק

כמעט כל בנק פרטי מציע הלוואה ייעודית למימון אירוע. אפשר להשתמש בהלוואה מהבנק כדי לממן ברית, בר מצווה, חתונה ועוד. הבנק נותן עדיפות ללקוחות עם חשבון עובר ושב חיובי ולבעלי היסטוריית אשראי תקינה. חוץ מזה, היתרונות של הלוואה מהבנק הם ריביות נמוכות ותנאים נוחים. החיסרון הוא הגבלה של החשבון ולעיתים גם תהליך בירוקרטי ארוך עד לאישור סופי של ההלוואה.

ניכיון צ'קים

זהו פתרון אידיאלי עבור קהל יעד פרטי ועסקי. לקוחות פרטיים יכולים לבצע ניכיון צ'קים על מנת להמיר המחאות שיש ברשותם בכסף מזומן, בעוד לקוחות עסקיים עושים זאת בדרך כלל עם המחאות שקיבלו מלקוחותיהם. בשני המקרים היתרונות הם מימוש מהיר של הכסף וגמישות מלאה באופן מימון האירוע, בעוד החיסרון הוא תשלום עמלה שנגבית על ידי חברת הניכיון.

פתיחת תכנית חיסכון

האפשרות המשתלמת ביותר לממן אירוע היא לפתוח תכנית חיסכון. כאן התנאי הוא ארגון מראש של תכנית מן הסוג הזה, כמו גם מחשבה לטווח ארוך לגבי התנהלות לאחר ניצול הכספים. היתרון של פתיחת תכנית חיסכון הוא תשלום מינימאלי על עמלות וריביות, אך החיסרון הוא היעדר גיבוי. פתיחת תכנית חיסכון גם בדרך כלל מתאימה למימון אירועים קטנים יחסית.

חתון וכלה ביום הגדול

הלוואה, ניכיון צ'קים וחיסכון: איך תדעו איזה מימון מתאים לכם?

תוכלו לדעת איזה סוג של מימון מתאים לכם על ידי הגדרה מוקדמת של צרכים ומטרות. ראשית, בדקו את מסגרת התקציב הנדרשת עבור מימון האירוע. זכרו שיש פערים של עשרות אלפי שקלים בין אירועים שונים ואין סיבה שתצטרכו להשיג מימון גבוה יותר מזה שנדרש בפועל.
שנית, התייעצו עם אנשי מקצוע והכינו את שיעורי הבית. הבינו את המשמעות של הלוואה מהבנק, ניכיון צ'קים או פתיחת תכנית חיסכון. חשבו על הטווח הקצר והארוך וממנו את האירוע רק בגבולות שתגדירו לעצמכם.