פתרונות חימום לאירועים

מזג האוויר בישראל לא צריך להטעות בעלי ומפיקי אירועים. למרות האקלים הים תיכוני שמאפיין את ארץ הקודש, יש עדיין צורך משמעותי בפתרונות חימום לאירועים. הפתרונות חיוניים כמעט לכל אורך השנה וקריטיים בחורף ובעונות המעבר.

כתוצאה מכך, כדאי להכיר את פתרונות החימום הבאים ולשקול לשלב אותם באירוע הבא:

תנור אינפרא אדום

זהו פתרון חימום ממוקד שמתאים בעיקר לאירועים קטנים. אפשר לשלב אותו בכמויות מסוימות גם באירועים גדולים, אך הוא יהיה פחות אפקטיבי. תנורי אינפרא אדום מיועדים להשכרה והם אטרקטיביים בימים קרים במיוחד. הם מפזרים את החום בצורה ממוקדת ועולים בקנה אחד עם הדרישות של האורחים. תנורי אינפרא אדום יכולים לעבוד על בסיס חימום בסולר.

תותח חום

גם זה פתרון חימום ממוקד ולא היקפי, אך עלויות ההשכרה והתפעול שלו נמוכות יותר בהשוואה לתנורי אינפרא אדום. תותח חום יכול לתת מענה לחימום משטחים בגודל של 40 עד 300 מטר מרובע והוא מתאים לגני אירועים. הוא לא משאיר ריח של שריפת סולר ופתח הפליטה שלו נמצא מחוץ למקום שבו נערך האירוע.

חימום בסולר

פתרונות חימום בסולר מיועדים בעיקר למקומות סגורים. הם מתאימים לאולמות אירועים, לגני אירועים מקורים ולמי שרוצה לייצר חימום אחיד על בסיס הסקה. הסולר נוח לתפעול ונחשב בטיחותי. החיסרון היחיד הוא שלוקח זמן לחמם את כל אזור הפנים, אך לאחר מכן החום נשמר גם אם פותחים וסוגרים את הדלתות במשך האירוע.

מה מיוחד בחימום בסולר לאירועים?

כל פתרונות החימום לאירועים ובעיקר אלו שמבוססים על סולר צריכים להיות אמינים וחסכוניים. בחימום אולמות אירועים אין מקום לפשרות, בין היתר בגלל שמגיעים אליהם מאות ולעיתים אלפי אורחים. החימום חייב להתאים לגודל השטח, לדרישות הבטיחות של הרשויות ולכמות האורחים שאישרו הגעה. אפשר להתייעץ עם אנשי מקצוע לגבי חימום מן הסוג הזה ולבחון לעומק את המפרט הטכני של הפתרונות השונים.
מומלץ לשלב פתרונות חימום בגני אירועים פתוחים וסגורים. יש הרבה פתרונות שעונים על הצורך הזה וחלקם גם מציעים חיסכון כספי ובטיחות.