פופולריות טיפולים אסתטיים לפני חתונה

האם אתם מעוניינים לעבור בקרוב טיפולים אסתטיים לפני החתונה? אתם ממש לא לבד. כל הסקרים שנעשים בשנים האחרונות מראים שהישראלים אוהבים מאד לעבור את הטיפולים הללו. הם אגב לא לבד – בכל רחבי המערב, ואף במדינות ערב ובמזרח אסיה, הפופולריות של הטיפולים הללו לפני חתונה או אירוע חשוב רק הולכת ועולה באופן חד. אז מהן המגמות שאנו מזהים בזמן האחרון? על אילו טיפולים בדיוק מדובר? ומה כדאי במיוחד לדעת?

כמה עובדות מעניינות על הטיפולים האסתטיים

● גברים לצד נשים – אם הייתם בודקים את הנושא לפני עשור, הייתם רואים שבאופן חד משמעי – כמעט 100% מהמטופלים שניגשים לעבור טיפולים אסתטיים הן בעצם מטופלות. עם השנים המגמה הזו השתנתה וכיום יש יותר גברים מאשר בעבר אשר ניגשים לעבור את הטיפולים הללו – כולל מתיחת פנים, הרמת עפעפיים, מתיחת בטן, וכן טיפולים ייחודיים כמו למשל טיפול בתופעה של שדיים גבריים. עם זאת, הנשים עדיין מושלות בכיפה ועדיין הרוב של המטופלים הן נשים.
● מהם הטיפולים הפופולריים ביותר ? – הטיפולים האסתטיים הכי פופולריים היו ונשארו ניתוחי החזה, כאשר מדובר בעיקר על ניתוח להגדלת חזה (ניתוחים להקטנת חזה הם באופן משמעותי פחות פופולריים). גם ניתוחים פלסטיים באף נחשבים לפופולריים מאד, וכן ניתוחים של שאיבת שומן מהבטן. יש טיפולים קצת פחות פולשניים שהם מאד פופולריים כמו למשל מילוי קמטים, הזרקות בוטוקס, הרמת פנים עם חוטים, ועוד.
● העלייה ברמת החיים – את העלייה בפופולריות של הטיפולים האסתטיים אפשר להסביר בעליה בשני דברים – גם עליה במודעות, אבל גם עליה ברמת החיים. כיום, יותר אנשים מאשר בעבר יכולים להרשות לעצמם את הניתוחים הללו. למעשה, חיסכון לתקופה קצרה מאפשר לכם לממן את הניתוח אצל לא מעט רופאים פרטיים. באשר למודעות לנושא – חשוב לציין שהיום גם יש יותר מודעות לסכנות ותופעות הלוואי של הניתוחים הפלסטיים, אך זה בעיקר גורם לכך שאנשים נוטים לבחור יותר ברופאים אחראיים.

איך זה אמור להשפיע עליכם?

האם זה אומר שאתם חייבים ללכת ולעבור טיפולים אסתטיים? לא בהכרח. הכי חשוב שתרגישו כמובן נוח עם הגוף שלכם וזו החלטה שלכם. עם זאת, כדאי לדעת שכיום יש גם יותר אפשרויות מאשר בעבר.