ניקיון האולם לאחר החתונה

ניקיון אולם לאחר חתונה הינו חלק מסדר היום באולם אירועים

כל אולם אירועים חייב לדאוג לניקיון האולם בצורה הטובה ביותר, בכדי שכל בעל אירוע יהיה מרוצה ממצב האולם בערב שמחתו, ולכן ניקיון האולם לאחר האירוע חשוב ביותר לפעולה תקינה של האולם ולמתן שירות מיטבי ללקוחות.

כיצד יש לבצע את ניקיון האולם?

אולם אירועים

  • התאמת מספר האנשים לגודל האולם: חשוב ביותר שמספר האנשים העובדים על ניקיון האולם יהיה פרופורציונלי לגודלו, כך שנוכל לוודא שהעבודה מתבצעת ביעילות ובמהירות. חשוב לזכור, כי יש לנקות אולם לאחר כל אירוע, וכי ניקוי אולם הינו עבודה קשה ביותר, ולכן יש להשתמש בצוות גדול יחסית של עובדים אשר יוכלו לנקות את האולם בזמן קצר יחסית.
  • אחראי ניקיון: מנהל האולם מעמיד אחראי על ניקיון האולם, אשר יכול להיות רב מלצרים, עוזר, אדם חיצוני או הוא בעצמו. אחראי ניקיון חשוב ביותר לניקיון איכותי, היות ולו ישנה ראייה רחבה יותר על המתרחש באולם, הוא יוכל להקצות לכל אחד את העבודה שלו ולנצל בצורה הטובה ביותר את כוח האדם העומד לרשותו. כמו כן, יוכל לבצע בקרה על עבודת העובדים ולתקנה במידת הצורך.
  • כיצד מנקים? באולמות אירועים אנו נתקלים בלכלוך קשה ביותר כגון מיצים שנשפכים, כתמי אלכוהול ואוכל ועוד, ולכן יש לוודא שימוש בחומרים המתאימים לניקוי חזק ויעיל. כמו כן, מלבד ניקיון הרצפה, יש לנקות לאחר כל אירוע את השולחנות, הבמות, הכיסאות, כורסאות וספות הנמצאים באולם, שירותים וכיורים וכן את השטיחים. בנוסף, מידי פעם יש לבצע ניקיונות מיוחדים כגון חלונות האולם, מעקות, מעליות, דלתות, ניקיון יסודי של הספות והשטיחים וכדומה, ובמקרים אלה יש להיעזר לעיתים בחברות ניקיון חיצונית.

ניקיון האולם הינו חלק בלתי נפרד מהאירוע עצמו

ניקיון האולם חשוב ביותר לאיכות האירוע, הצלחתו ותדמית האולם, ולכן יש לדאוג לניקיון מיטבי של האולם לפני כל אירוע, ולהיעזר במידת הצורך בחברת ניקיון חיצונית מהאזור. אם האולם נמצא במרכז הארץ תוכלו לקחת את שירותיה של חברת ניקיון מהמרכז, חברת ניקיון בחיפה, חברת ניקיון מהשפלה. ניקיון האולם חשוב הן לבעל האירוע, הן לאורחים והן לבעלי האולם, ולכן יש לדאוג לו, לשמור עליו ולחדש אותו לאחר כל אירוע, כדי שהאולם יהיה מוכן לאירוע יום המחרת.