מנגל גז להשכרה להכנת בשרים לאירועים

השכרת מנגל גז יכולה להתאים לסוגים שונים של אירועים. היתרונות של המנגל הם קלות תפעול, מהירות ונוחות וכדאי להשתמש בו גם בתור אטרקציה לימי הולדת ואירועי חברה

מפיקי אירועים יכולים היום להשתמש במגוון רחב של שירותי השכרה. המטרה העיקרית של שירות מן הסוג הזה היא לשדרג את האירוע, בין היתר על ידי מתן מענה לצרכים ספציפיים. אחת הדוגמאות הטובות לכך היא מנגל גז להשכרה. את המנגל שוכרים בעיקר לטובת הכנת בשרים ובגלל היתרונות הבאים:

א. קלות תפעול – משתמשים במנגל גז ולא במנגל רגיל משום שהוא קל יותר לתפעול. אין צורך בידע מוקדם, בהיכרות עם מבנה המכשיר או בבקיאות בשיטות הדלקת אש. את המנגל מדליקים בקלות גם באירועים פרטיים שנערכים בגינה וגם באירועים ציבוריים שאליהם מוזמנים מאות אורחים.מנגל גז להשכרה

ב. מהירות – מנגל שמופעל עם גז נדלק בתוך שניות ספורות. לא צריכים לחכות עד שהמנגל יתחמם או עד שהגחלים יתלהטו. המהירות מסייעת להדליק את המנגל בתחילת האירוע או לקראת הגשת המנות העיקריות. ככל שמדליקים את המנגל מהר יותר, כך סביר להניח שניתן יהיה לענות על צרכי האורחים והמוזמנים.

ג. נוחות – אפשר להכין את כל סוגי הבשרים על המנגל והוא נוח מאוד לתפעול ממושך. את המנגל ניתן להציב בקבלת הפנים, ליד השולחנות או באיזור מרוחק. מומלץ לשלב את עמדת המנגל עם עמדות נוספות כמו טאבון למאפים, מכונת פופקורן, מכונת נקניקיות ועוד.

למה לשכור ולא לקנות?

שירותי השכרת מנגל גז מיועדים למי שרוצה ליהנות מהיתרונות שלו בלי לשאת בהוצאות מיותרות. ראשית, השירות מתאים לבעלי אירועים פרטיים. מי שמתכנן להפיק אירוע ולא מעוניין לרכוש מנגל להפעלה חד פעמית יכול לקבל הצעת מחיר אטרקטיבית. ההצעה כוללת איסוף והחזרה של המנגל, הדרכה על תפעול במהלך האירוע ולעיתים גם אספקת בשרים, שתייה ותוספות.

שנית, כדאי לשכור ולא לקנות על מנת להשאיר מקום לגמישות. אפשר לדוגמא לשכור עמדות מנגל שונות ולא להסתפק רק בעמדה אחת, או לשלב את המנגל עם אטרקציות אחרות שקשורות לתפריט הקולינרי. במידה וכמות גדולה של אורחים מגיעה לאירוע ללא הכנה מוקדמת, ניתן לצרף מנגל נוסף וכך לתת מענה על הצרכים המשתנים.

מנגל גז הוא חלק חשוב ברשימת הציוד לאירועים. מוזמנים בכל הגילאים יכולים ליהנות מבשרים טריים שעולים על המנגל ונצלים תוך כדי האירוע. אפשר להתאים תפריט על בסיס נקניקיות ועוף לילדים, או להעדיף סטייקים ושיפודים למבוגרים. בעלי האירוע יכולים להפעיל את המנגל בעצמם או להפוך את הצלייה לאטרקציה משותפת. אפשרות נוספת היא לתאם את השירות מול מפעיל מנגל מקצועי. בסופו של דבר, המטרה העיקרית היא להשתמש במנגל בתור פתרון קולינרי קל לתפעול, מהיר ונוח לכל סוגי האירועים.