כיצד לבחור כלים חד פעמיים לאירוע?

אם אתם מתכננים אירוע רב משתתפים, ואתם רוצים לחסוך לכם זמן יקר שמתבזבז על שטיפת כלים, אתם בהחלט יכולים להשתמש היום בכלים חד פעמיים. האם זה לא מכבד פחות את האורחים ואם לא – אז איך ומה בוחרים? במאמר זה תמצאו תשובות לשאלות אלה ולשאלות נוספות.

כלים חד פעמיים – קווים לדמותם

עד לפני מספר שנים, כלים חד פעמיים נחשבו לבחירה של עצלנים, בחירה – אשר לא מתאימה לאירועים כי היא לא מכבדת את האורחים. לכן, כלים אלה שימשו בדרך כלל לאירוח של משפחה מצומצמת או לארוחות שטח בפיקניקים, וכשנערך אירוע – אנשים היו מוציאים את הסרוויסים שלהם ואחר כך מתמודדים עם הצורך לשים במדיח במקרה הטוב, ובמקרה הפחות טוב – עם הצורך לשטוף כלים. היום המצב שונה לחלוטין. אם תיכנסו לכל חנות של כלים חד פעמיים, תוכלו למצוא שם מגוון רחב של דגמים, ביניהם גם דגמים שממש לא מביישים אירועים יוקרתיים.

הכלים החד פעמיים של היום מעוצבים גם מחומרים איכותיים יותר ועמידים יותר, כך שהם מתאימים לכל סוגי האוכל והמעדנים, וגם בעיצובים מודרניים יפהפיים, שלא מביישים שום סרוויס אחר.

אז איך בוחרים כלים חד פעמיים לאירוע?

  • לפי האיכות – חשוב מאוד לרכוש כלים חד פעמיים עמידים, אשר לא יעופו עם כל משב רוח קל ויוכלו להכיל כמויות אוכל סבירות.

 

  • לפי העיצוב – חשוב מאוד לבחור כלים חד פעמיים שהעיצוב שלהם מכבד את האירוע. יש היום, כאמור, הרבה מאוד עיצובים לכלים חד פעמיים, ואפשר למצוא כאלה שמתאימם לאירועים יוקרתיים ממש וגם לכל אירוע אחר. אפשר לבחור כלים חד פעמיים חלקים בצבע מסוים או לערבב צבעים שונים; לאירועים יוקרתיים אפשר לבחור כלים חד פעמיים המשלבים כסף ו/או זהב; אפשר לבחור כלים חד פעמיים בקונספט מסוים (כמו למשל נקודות או שחור לבן) ועוד ועוד – כיד הדמיון הטובה שלכם.

 

  • לפי המחיר – כמובן שכשבוחרים כלים חד פעמיים לאירועים צריך להתחשב גם בתקציב. לכן, כשאתם פונים לחברה המייצרת / משווקת כלים חד פעמיים, חשוב שתגידו מראש מהו התקציב העומד לרשותכם ועבור כמה אנשים אתם צריכים כלים, ונציגי החברה ימליצו לכם על הכלים שיכולים להתאים.כלים חד פעמיים

כמובן שחשוב מאוד לרכוש את כל הכלים להם תזדקקו במהלך האירוע. עשו רשימה של כל הכלים שאתם צריכים, מתוך כל ההיצע הקיים (צלחות, קערות הגשה, סכו"ם, קערות למרק, מגשים, כוסות לשתייה קרה, כוסות לשתייה חמה, תבניות, כלי הגשה, מפות חד פעמיות, כוסיות ליין ועוד), וסמנו את כל מה שכבר רכשתם, כדי שלא תעשו רכישה כפולה וכמובן – כדי שלא תשכחו שום דבר.

מובטח לכם, כי בחירת כלים חד פעמיים על פי הפרמטרים שהוזכרו לעיל תאפשר לכם לקיים אירוע מקסים ומיוחד במינו – אפילו שלא הוצאתם שום סרוויס. בהצלחה!