טיפים לירידה במשקל לפני היום הגדול שלכם!

אירוע החתונה מחייב את בני הזוג להיראות כמה שיותר טוב. כלות רבות עוברות תהליך של ירידה במשקל, כמעט מרגע הצעת הנישואין ועד יום החתונה עצמו. אין ספק שתהליך זה צריך להיות מבוצע בצורה מבוקרת. במאמר שלפניכם כל הפרטים איך לעשות זאת כמו שצריך.

מתי צריך להתחיל לתכנן ירידה במשקל?

בזמן החתונה למראה החיצוני יש חשיבות רבה. על מנת להשיג מראה מושלם ביום זה, זוגות רבים ובעיקר הכלה רוצים לרדת במשקל. כל תהליך הרזיה צריך להתבצע תוך שמירה על בריאות מקסימלית ומבלי לחסוך אף מרכיב תזונתי חשוב. הדבר נכון במיוחד כאשר מדובר בחתונה כאשר אתם נתונים במצב של לחץ מתמיד. לכן, ההמלצה היא לרדת במשקל באופן הדרגתי. החישוב נעשה לפי 2 עד 3 ק"ג של ירידה בחודש, זוהי כמות הקילוגרמים שניתן להוריד בצורה בריאה. לכן אם למשל תירצו לרדת 5 ק"ג, יש להתחיל את תהליך ההרזיה כחודשיים מראש.

מספר טיפים להרזיה לקראת החתונה

ירידה במשקל

יש כמה דברים שניתן לבצע על מנת לרזות באופן יעיל ובריא לפני החתונה:

  • אכילה בריאה – הרעיון הכללי הוא חיסכון קלורי שמוביל לשריפת אנרגיה מתאי השומן בגוף. עם זאת, "דיאטות כסאח" מסוכנות לבריאות. חשוב להקפיד על תפריט מגוון, עם הרבה פירות וירקות, דגנים מלאים וכמות חלבון מספקת. יש להוריד מהתפריט שתייה ממותקת ופחמימות ריקות, שהן המקור העיקרי להכנסת קלוריות עודפות. כדאי לחלק את הארוחות לארוחות קטנות ומסודרות, כך שתהיו שבעים לאורך היום ולא תרצו לגעת בנשנושים משמינים.
  • פעילות גופנית – על מנת להגדיל את ההוצאה הקלורית יש לבצע פעילות גופנית מאומצת לפחות שלוש פעמים בשבוע. מומלץ להירשם לחדר כושר שקרוב לבית או לקבוצת אימונים כדי שתוכלו להתמיד עם הכושר.
  • שתיית מים – לעתים אנו מרגישים רעב גם כשאנו צמאים. שתיית מים לאורך היום תגביר את פעילות מנגנוני השובע ותוביל לצריכה קלורית פחותה.
  • בלון בקיבה להרזיה – זהו הליך רפואי שאינו ניתוחי, אשר בו מכניסים בלון מיוחד שמקטין את נפח הקיבה וגורם לתחושת שובע ארוכה. התהליך מתבצע תחת טשטוש בלבד, והבלון נמצא בבטן עד שנה. ניתן להגיע באמצעות הבלון לתוצאות הרזיה מרשימות. בלון בקיבה להרזיה מתאים לאנשים עם מדד BMI גבוה מאוד.

הכי טוב – שילוב בין הדברים

ביצוע של רק אחת מהפעולות אינו מספיק – למשל התקנת בלון בקיבה להרזיה ללא שילוב של תזונה נכונה לא יספיק להרזיה יעילה. שילוב בין תזונה בריאה לבין ספורט, עם או בלי הליך רפואי, הוא ללא ספק השילוב המנצח.