חתונה בשישי בצהריים – כן או לא?

אם אתם עומדים למסד בקרוב את הקשר ביניכם ולעמוד מתחת לחופה, אין בכלל ספק שאחת השאלות הראשונות שתצטרכו למצוא לה תשובה, היא מתי לקיים את האירוע. זאת משום שאם בעבר הלא רחוק היה ברור שחתונה מקיימים באחד מימות השבוע, לא כולל שישי ושבת, בשעות הערב, הרי שהיום יש לא מעט זוגות שבוחרים להינשא ביום שישי בצהריים.

אם גם אתם שוקלים את האפשרות ורוצים למצוא מידע שיסייע לכם בקבלת ההחלטה – אתם בדיוק במקום הנכון. כאן נסקור את כל השיקולים הן בעד והן נגד קיום חתונה בשישי בצהריים, ואנחנו מקווים שהמדריך שלנו יצליח לעזור לכם להחליט.

למה כן?

הנה כל הסיבות למה כדאי כן לקיים חתונה בשישי בצהריים:

  • חתונה בשישי בצהרים
    חתונה בשישי בצהרים

    כי הרבה יותר נעים להתחתן באור יום אל מול הים או בנוף בראשיתי אחר – כשמתחתנים בצהריים אפשר להרגיש במלוא העוצמה את החיבור המושלם הזה בין כריתת ברית האהבה שלכם ובין הטבע המושלם שמסביבכם.

  • כי הרבה יותר זול לקיים חתונה בשישי בצהריים – מכיוון שאין הרבה אירועים שמתקיימים בימי שישי, הרי שבחירה באופציה של להתחתן בשישי בצהריים יכולה להוזיל לכם מאוד את עלויות החתונה (בפרט אם האלטרנטיבה היא חתונה בחמישי בערב…).
  • כי האורחים מגיעים פחות עייפים – כשהחתונה מתקיימת בצהריים אנשים מגיעים אליה הרבה יותר רעננים, שכן הרבה מהם לא עובדים ביום שישי ואף אחד מהם לא צריך להישאר עד מאוחר כדי לצאת לאירוע.
  • כי תמיד כיף להיות מיוחדים – למרות שהיום זה נהוג יותר מבעבר, הרי שעדיין חתונות בשישי בצהריים מתקיימות פחות מחתונות שמתקיימות בערב. אם תבחרו לקיים את החתונה שלכם בשישי בצהריים, אין ספק שתהיו מיוחדים בנוף, ושאת החתונה שלכם יזכרו הרבה אחרי שתסתיים.

למה לא?

אין ספק שיש סיבות טובות לקיום חתונה בשישי בצהריים, אבל יש גם סיבות מצוינות ללמה זה לא כדאי:

  • כי לחלק מהאורחים לא יהיה בייביסיטר לילדים – שעות צהריים הן שעות שבהן הורים לילדים צעירים צריכים לאסוף אותם מהמסגרות החינוכיות, ואם לא תהיה להם עזרה בהוצאת הילדים, יכול להיות שהם ייאלצו לוותר על החתונה או שיגיעו מאוד באיחור.
  • כי ייתכן שקהל שומרי המסורת יצטרך לעזוב מוקדם – יום שישי הוא יום קצר, ואנשים שומרי מסורת ירצו להגיע הביתה מוקדם על מנת להתכונן לכניסת השבת. לכן, אם יהיו עיכובים ותהיה חריגה מהזמנים המתוכננים, ייתכן שהקהל המסורתי והדתי לא יוכל להישאר הרבה.
  • כי יכול להיות שיהיה חם מדיי – שעות הצהריים הן שעות חמות מאוד בארצנו הקטנטונת, ולכן חשוב מאוד לוודא שמזג האוויר בתאריך המתכנן אכן מתאים. אחרי הכל, האורחים בוודאי לא ישמחו להגיע לחתונה ולסבול מחום…

בנוסף לכל אלה, צריך לוודא עם הרב שהוא אכן יכול להגיע בשעה הרצויה, לוודא את שעות הסגירה של גן האירועים / האולם ולברר עם נותני השירות הנוספים, כמו התקליטן והצלם, אם יש להם הגבלת שעות – כי כל אלה הם דברים חשובים מאוד.

לאחר שתעשו את כל השיקולים שלכם על פי רשימת היתרונות והחסרונות, אין ספק שתוכלו לקבל את ההחלטה המתאימה לכם לגבי חתונת שישי בצהריים, ולארגן לכם חתונה שתיזכר הרבה אחרי שתיגמר.

להתראות בשמחות!