חמישה רעיונות לשדרוג האירוע

מתכננים אירוע פרטי של פעם בחיים? רוצים לשדרג את החתונה ולהשאיר את האורחים המומים? הנה כמה רעיונות שאפילו לא יחייבו אתכם לפרוץ את מסגרת התקציב

הכנה מוקדמת היא חלק בלתי נפרד מתכנון אירוע פרטי. מי שרוצה לשדרג את האירוע שלו צריך להכיר היטב את קהל היעד וכדאי לו גם לחשוב מדי פעם מחוץ לקופסא. הדגש הזה חשוב בעיקר באירועים פרטיים כמו חתונות, אך הוא יכול לסייע גם לאירועים אחרים. הנה למשל כמה רעיונות שבהם ניתן להשתמש בלי לשלם הרבה כסף:

  1. התחילו את האירוע בשעה מוקדמת

אחת הדרכים הפשוטות והבטוחות לשדרג את האירוע היא פשוט להתחיל אותו מוקדם. אל תתנו לאורחים שלכם לחזור הביתה עייפים וקבעו שעה נוחה. הפתרון הזה מתאים בעיקר לחתונות שנערכות באמצע השבוע, אך הוא יעיל גם בחתונות של שישי בצהריים. שעה מוקדמת תסייע גם להורים שמגיעים עם ילדים וגם לאורחים מבוגרים בגיל הזהב.

  1. השקיעו בתפריט קולינרי

אורחים שמגיעים לחתונה שלכם מצפים לחוויה קולינרית מעולם אחר. אל תאכזבו אותם והשקיעו בתפריט מגוון. החליטו מה להגיש למנות הפתיחה, איך לציין את המנות הראשונות ומה להביא במנות העיקריות. תנו עדיפות לקינוחים מפנקים ואל תשכחו את תפריט האלכוהול. זכרו שבאירועים כמו חתונה יש משמעות גדולה לאוכל ולטעמים.

  1. תלו שלט על הכביש הראשי

הדברים הקטנים יכולים לעשות הבדל גדול בהצלחת האירוע הפרטי שלכם. אם אתם לא רוצים שהאורחים יאחרו ויגיעו עצבניים אחרי שהם איבדו את הדרך, פשוט הקפידו לתלות שלטים להכוונה לחתונה שלכם על הכביש הראשי. עצבו את השלטים בהתאמה אישית ובחרו מיקום אסטרטגי. הכניסו את האורחים לאווירה מהרגע הראשון ותבטיחו שכולם יגיעו עם חיוך מאוזן לאוזן.

  1. החליטו על קוד לבוש

קוד לבוש יגרום לחתונה שלכם להפוך לאירוע של פעם בחיים. דמיינו לעצמכם מצב בו כולם מגיעים בלבן ובשחור, או שלחילופין כולם יבואו לחופה עם כובע. קוד לבוש יסייע לשבור את הקרח בין האורחים והוא בהחלט ישדרג את האירוע המסורתי שאותו כולם מכירים. חוץ מזה, קוד לבוש לא דורש מכם כלום בתור החתן והכלה. כל מה שאתם צריכים לעשות זה לעדכן את האורחים בהזמנה ולהשאיר פרטים למידע נוסף אם משהו לא ברור.

  1. בחרו בעצמכם את כל השירים

אם תשקיעו כמה שעות בבחירת השירים לאירוע, תוכלו להשאיר בידיים שלכם את השליטה. אל תתנו לתקליטן לקבוע לבדו את אופי האירוע והקפידו ללוות אותו. העבירו רשימה מסודרת של שירים ובמידת הצורך בצעו התאמות ושינויים. החליטו לדוגמא על שירים ספציפיים לקבלת הפנים, על שיר כניסה לחופה וכמובן על שיר לרגע שאחרי שבירת הכוס. בהמשך תוכלו לבחור שירים נוספים לריקודים וגם להחליט איזה שיר יסגור את הערב המרגש ביותר בחייכם.