התאמת זרי פרחים לאירועים

כיצד מתאימים זר פרחים לאירוע שבו הוא יהיה?

אין שום ספק שכמעט בכל אירוע חגיגי נוכל למצוא את זרי הפרחים. זה לא מפתיע כלל, כי זר פרחים תמיד מסמל עבורנו התחדשות, חגיגיות, שמחה ואהבה – ולכן טבעי שהוא ישולב באירועים רבים מספור – במסיבות בת מצווה, בחתונות, בימי הולדת, במסיבות ברית, ובעוד מסיבות רבות. עם זאת, כיצד נוכל לבחור בזר הפרחים המתאים לאירוע? הנה כמה דברים שכדאי לשים לב אליהם, לטובת הבחירה בזר המושלם לאירוע שלכם.

 

האלמנטים שיש בזר וגם באירוע

  • שמרני או נועז? – קודם כל, כשאתם בוחרים זר פרחים, יש לשים לב לצבעים שלנו. ישנם צבעים שנחשבים סולידיים מאד – למשל זר בגוונים של לבן או ורוד. לעומת זאת, אם אתם בוחרים בזר עם צבעים חזקים כמו אדום, כחול, וכיו"ב – יש לזכור שהזרים הללו נראים יותר נועזים ברוב המקרים. זה כמובזר פרחיםן שאלה של אופי האירוע שלכם. בחתונה של זוג צעיר וחילוני, זר בצבעים נועזים יכול להיות נהדר. באירוע עסקי לעומת זאת, אולי תרצו בזר עם גוונים שמרניים יותר – ויש כמובן סקלת צבעים מתאימה לכל אירוע.
  • מחזיקים או בצד? – שאלה נוספת שחשוב לשאול היא האם אתם בוחרים זר פרחים שאדם יחזיק ביד שלו, או שאתם בורחים בזרים שיהיו מוצבים במקומות קבועים – למשל בשבילי הדרך לחופה, על שולחנות, וכיו"ב. אל תשכחו כי החזקת הזר מחייבת שהוא לא ילכלך, לא יפריע, וגם ישתלב יפה מאד עם הלבוש. פעמים רבות זוהי כלה ביום חתונתה שמחזיקה בזר- אך כמובן שאפשר שגם אנשים שחוגגים ימי הולדת יעשו כך, ובמיוחד כלת בת המצווה הצעירה – ויש כמובן לדאוג להתאמה מתאימה עבור הזר במקרים הללו.

 

לשים לב לזרים במקום

אם אתם בוחרים באופן אישי זר פרחים עבור האירוע שלכם, כדאי גם לשים לב לצמחיה שיש במקום שבו אתם חוגגים! אפשר למשל לעשות התאמה בין הזר לבין הצמחייה באזור, אבל כמובן שרצוי שהזר גם יבלוט מעבר לגוון הכללי בצמחיה, ולכן יש לשמור על האיזון המתאים. הדבר כמובן יאפשר לזר להיראות זוהר – ולהאיר על כל האירוע.