השכרת טאבון לאירועים

טאבון יכול לשדרג אירועים פרטיים ועסקיים. אפשר לשכור את הטאבון לכמה שעות כדי להכין פיצות ופוקאצ'ות בקבלת הפנים, או להשתמש בו לכל אורך האירוע כדי להוציא מאפים טריים. במאמר הבא נסביר ממי כדאי לשכור את הטאבון ונציג את היתרונות שלו בתור אטרקציה ייחודית

שירותי השכרת טאבון לאירועים ניתנים על ידי חברות בכל רחבי הארץ. בעזרת שירות מן הסוג הזה ניתן לשכור טאבון גז או לבנים ולהכין איתו פיצות ופוקאצ'ות. הטאבון מתאים לכל סוגי האירועים הפרטיים והעסקיים, לרבות ימי הולדת, פסטיבלים, קייטנות, דוכני מזון ואירוח משפחתי. הטאבון יכול לשמש בתור אטרקציה לילדים או מבוגרים שמכינים בעצמם את המאפיה שלהם.

עלות השכרת טאבון מתומחרת בדרך כלל לפי שעה. בנוסף, יש כמה דגשים שכדאי להתייחס אליהם בהשכרת טאבון לאירועים:

א. עוצמת אש – עוצמת התנור חייבת לעלות בקנה אחד עם סוג המאפה שאותו רוצים להכין. לרוב מדובר על טאבון עם עוצמת אש גבוהה שמתאימה לאפייה מהירה של פיצה טעימה, אך יש גם טאבונים קטנים יותר. את עוצמת האש בודקים לפי המפרט הטכני המפורסם על ידי היצרן.

ב. הרכבה והפעלה – רצוי לתת עדיפות לטאבון שאותו ניתן להרכיב במהירות ולהפעיל בקלות. טאבון שמטרתו לשדרג את הכיבוד המוגש באירוע לא אמור להיות מסובך להפעלה, לכן כדאי לבדוק את זה מראש. אפשר לבקש הדגמה להרכבה והפעלה של הטאבון או לשכור אותו יחד עם מפעיל מקצועי.

ג. איסוף והחזרה – חברות המציעות שירותי השכרת טאבון לאירועים מספקות גם אפשרות לאיסוף והחזרה. זהו שירות הניתן בתוספת תשלום, אך לעיתים הוא יכול לעשות את ההבדל בין הצלחה לכישלון האירוע. שירותי איסוף והחזרה חוסכים זמן והוצאות והם מאפשרים לבעלי אירועים להתעסק רק עם ההכנות החשובות. בכל מקרה, כדאי לבדוק מראש האם קיימת אפשרות לאיסוף והחזרת הטאבון, האם יש הגבלה על שעות מסוימות ומה המחיר.

היתרונות של טאבון להכנת פיצות ומאפים

יש הרבה סיבות שמוכיחות למה כדאי לשכור טאבון להכנת פיצות ומאפים באירועים. קודם כל, כולם אוהבים מאפים מן הסוג הזה. הם מתאימים למבוגרים, בני נוער וילדים ונהוג להגיש אותם גם באירועים ציבוריים. המאפים משדרגים את האירוע והם מתאימים לקבלת הפנים או כהגשה למרכז השולחן במנה העיקרית. הטאבון ניתן לשימוש בטיחותי בגינות פרטיות והוא לא דורש חיבור מסובך לחשמל או גז.

שנית, אפשר לשלב בין השכרת טאבון לבין אטרקציות נוספות. כדאי לדוגמא לערוך אירוע באווירה קולינרית עם פלטות מקצועיות להכנת קרפ צרפתי, מכשירים לואפל בלגי, מכונת סוכר לשערות סבתא ומכונת פופקורן או מכונת נקניקיות. כך הופכים את הפיצה לגולת הכותרת של האירוע ומעניקים לה את היחס הראוי. האטרקציה האמיתית היא שיתוף פעולה של האורחים והגשת מאפים ריחניים וטעימים.