גרפולוגית למסיבת רווקות

גרפולוגיה הינה תורת הכתב, ונועדה לחשוף את הנסתר מכתבו של אדם

כתיבה הינה תוצאה של תהליך המתחיל ממחשבה ומסתיים בשרבוט על הדף, ואצל כל אחד הוא מתבטא בצורה שונה, בדומה לטביעת אצבע. גרפולוגית מנוסה תוכל להשתמש בכתב ידו של אדם, לאבחן אותו ולסייע לו בתחומים רבים באמצעותו. בשנים האחרונות הפכו הגרפולוגיות לאטרקציה מרכזית במסיבת רווקות

מה יכולה להביא גרפולוגית למסיבת רווקות?

  • אבחון כתב היד של המשתתפות: גרפולוגית מקצועית יכולה לאבחן את אישיותו של הכותב, את התחושות המלוות אותו, את הצורה בה הוא תופס את עצמו, את חולשותיו וחזקותיו, הרצונות והמעצורים שלו, איכות וצורת החשיבה והפעילות שלו, אופן ההסתגלות, איכויות חברתיות, תחומי עניין ועוד. אין ספק כי פעילות מעין זו תהיה מעניינת ומהנה ביותר בכל מסיבת רווקות, וגם תוציא את המשתתפות עם חוויה יוצאת דופן שתלווה אותן לזמן רב.
  • במה מסייע אבחון כתב היד? בעזרת אבחון כתב היד, ניתן לכוון כל אחת למקצוע המתאים לה, להסביר את דפוסי ההתנהגות המקדמים אותו, ומה מעקב אותו במודע ולא במודע, ובעצם מונעים ממנו להגיע לכדי מימוש. בנוסף, ניתוח כתב היד יכול לסייע לבני זוג וחברים להכיר טוב יותר אחד את השני, מה מפריע ביחסים שלהם ומה מחזק אותם.
  • שעשוע לכל מסיבה: גרפולוגית יכולה להפוך את מסיבת הרווקות למעניינת הרבה יותר, ולקרב מאוד בין כלל החברות המוזמנות. פעילות עם גרפולוגית הינה פעילות מהנה ומרתקת, אשר כל אחת תשמח לעבור בתורה, כך שאין ספק שתהיה השתתפות פעילה של כלל הנוכחות במסיבה. בנוסף, ניתן להשתמש בידע אותו קיבלו המשתתפות מהגרפולוגית בהמשך הדרך, ללא קשר למסיבה.
  • מה עושים עם זה אחר כך? במידה וגילינו קושי בחיינו באמצעות אבחון גרפולוגיה, או ישנה בעיה בין בני זוג, הטיפול לא נגמר בגילוי, ויש מה לעשות בכדי לשפר את המצב. ניתן להמשיך באימונים אישיים באמצעות גרפולוגית, ייעוץ זוגי, סדנאות זוגיות ועוד, כולם נועדו לסייע לאלו שהציפו בעיה בחייהם בכתב ידם.

גרפולוגית יכולה לשדרג את מסיבת הרווקות שלכן

גרפולוגית תהווה אטרקציה כיפית, מעניינת ויוצאת דופן למסיבת רווקות, אשר כל המשתתפות תוכלנה ליהנות ממנה ותזכורנה למשך זמן רב.