ברזנטים להשכרה עבור אוהלים לאירועים והצללה

רשימת ציוד לאירועים כוללת בדרך כלל גם ברזנטים שמיועדים להצללה וקירוי. במאמר הבא נסביר מה היתרונות של הצללה כזו מה עוד ניתן לעשות עם הקירוי

בד טבול או עשוי חומר פלסטי נקרא בעגה המקצועית "ברזנט" וכיום ניתן לשכור אותו גם להפקות אירועים. השימוש העיקרי בבד הוא לקירוי אוהלים גדולים והצללת שטח פתוח. אפשר לייצר את הבד כמעט מכל סוג של פולימר, אך החוזק והגמישות נקבעים בעיקר על פי העובי. יש סוגי בדים להשכרה שמכילים מעכבי בעירה וחומרים שלא נשרפים בכלל. בנוסף, ניתן לצבוע את הבד בתהליך הייצור מבלי לפגוע בתכונותיו המקוריות.

מלבד הצללה, אפשר להשתמש בברזנטים להשכרה גם לטובת שימושים נוספים:

א. סגירות חורף או קיץ – במדינה עם מזג אוויר ים תיכוני כמו ישראל כדאי לנצל את היתרונות של ברזנטים להשכרה גם בחורף וגם בקיץ. הם משמשים לסגירות חורף של אוהלים פתוחים, מסעדות ובתי קפה, כמו גם להגנה מפני השמש בימים חמים. בנוסף, את הסגירה ניתן לבצע עם בד שבתוכו תפור חלון ייעודי. החלון מאפשר לאורחי האירוע ליהנות מחוויה מושלמת גם בימים קרים או גשומים.

ב. בידוד ומחיצות – יש אירועים שבהם נהוג להשתמש בבד עבה וחזק כדי לבצע בידוד ומחיצה. מלבד אירועים לציבור הדתי או המסורתי, בדים מן הסוג הזה יכולים לסייע להפקת אירועים לילדים ובני נוער. הבידוד נשאר עמיד ואפשר לבצע תיקונים על גבי הבד במהירות.

ג. כיסוי ציוד – דרך נוספת להשתמש בשירותי השכרת ברזנטים לאירועים היא לטובת כיסוי ציוד. אפשר לכסות עם הבד את כל סוגי הציוד, לרבות מתקני מזון, שולחנות, במות, מערכות הגברה, רמקולים ועוד. הבד אינו חודר מים והוא עמיד מפני פגעי מזג האוויר. הכיסוי מתבצע עם בד שנתפר בהתאם לצרכי הלקוח ואופי האירוע.

היתרונות של כיסוי בד

יש הרבה סוגים של בדים המשמשים לקירוי והצללה באירועים, אך היתרונות של ברזנטים הופכים אותו לפתרון ייחודי. ראשית, ניתן לשכור את הבד במידות שונות ולבצע התאמה אישית מול החברות העוסקות בתחום. אספקת הבד מתבצעת במהירות וללא צורך בהיערכות מוקדמת. שנית, משתלם יותר להשתמש בבד מאשר במתכת או כיסוי אלומיניום. הבד גמיש, מודולארי ונוח והוא מגיע עם או בלי חלון שקוף. את הבד מייצרים במגוון רחב של דוגמאות ועם הדפסים מיוחדים.

לא צריך לקנות בד חדש כדי להפיק אירוע פרטי ואפשר לשכור ברזנטים לכמה שעות בלבד. כל הבדים מתוחזקים ברמה גבוהה ומושכרים במחירים נוחים. אפשר לקבל המלצות על בד למכונות ומתקני מנגל, לראות דוגמאות של בד לכיסוי אוהלים ולהשתמש בו לקירוי חללים פתוחים. הבד מתאים לשימוש בגני אירועים ובמידת הצורך אפשר לעצב איתו את הגינה או החצר בבית הפרטי.