כיצד לבחור גנרטורים לאירועים?

אם אתם מתכננים לקיים אירוע בחוץ, אתם צריכים לדאוג לגנרטור על מנת שיהיה לכם חשמל ותוכלו להאיר את המקום, להשמיע מוזיקה, להקרין מצגת ולעשות עוד הרבה מאוד דברים שבלי חשמל פשוט אי אפשר.

אבל – איך יודעים איזה גנרטורים מתאימים לאירועים ואיזה הכי יתאים לאירוע הספציפי שלכם? בדיוק בשביל זה כתבנו את הטיפים האלה עבורכם.

גנרטור לאירועים

בחירה נכונה של גנרטורים לאירועים

על מנת לדעת שאתם בוחרים את המתקן הנכון לאירוע שלכם, חשוב להסתמך על הפרמטרים הבאים:

  • הספק – חשוב מאוד לשכור רק גנרטור שההספק שלו עונה על הצרכים שלכם. כך למשל, אם אתם צריכים להפעיל גם מערכת הגברה, גם מקרן, גם מכונת מר גפן מתוק וגם כמה כמה מתקני תאורה, גנרטור בעל הספק נמוך לא יספק את הסחורה.
  • מספר יציאות – חשוב מאוד להביא לשטח רק גנרטור שיאפשר לכם לחבר אליו את כל המכשירים שאתם צריכים שיתפקדו, על מנת שלא תיתקלו במצב שבו אתם צריכים לחבר עוד מכשיר ואין לכם דרך, אלא אם תוותרו על פעולתו של מכשיר אחר.
  • עמידה בתקנים – מכיוון שמדובר בציוד חשמלי, חשוב מאוד לוודא שהוא עומד בכל דרישות תקני הבטיחות והאיכות כאחד. גנרטורים כאלה יאפשרו לכם לעבוד איתם בצורה בטוחה, ורוב הסיכויים שהם יעמדו במשימה שהצבתם להם – בהצלחה.
  • אחריות – חשוב לשכור גנרטורים רק מחברה המספקת אחריות מלאה על הציוד, ושמתחייבת לכך שאם תתרחש במקרה תקלה במהלך האירוע – יהיה שם מישהו שיוכל לתקן את המכשיר כדי שהאירוע יוכל להימשך.
  • השקט שעושה את ההבדל – גנרטורים ישנים הם בדרך כלל גנרטורים שעושים הרבה רעש כשהם פועלים. לכן, אם אתם רוצים שהאירוע שלכם יתנהל על הצד הטוב ביותר וללא רעשי רקע חזקים, מומלץ מאוד שתבחרו גנרטור חדיש. הגנרטורים שמיוצרים בשנים האחרונות הם מכשירים הרבה יותר שקטים, ויאפשרו לכם ולאורחים שלכם ליהנות מהאירוע בצורה האופטימלית ביותר.

לסיכום – אם תבחרו גנרטורים לאירועים על סמך הפרמטרים שצוינו מעלה, סביר מאוד להניח שהאירוע שלכם יתנהל על מי מנוחות ובדיוק על פי התכנון שלכם. פנו לחברה המתמחה בהשכרת גנרטורים, ואשר מתחייבת להשכיר גנרטורים חדישים המיוצרים על פי כל דרישות התקן, ורוב הסיכויים שהאירוע שלכם יתקתק בדיוק כמו שדמיינתם. בהצלחה!