ארגון מסיבת רווקים בחו"ל

ממש בקרוב יש לכם חבר טוב שעומד להתחתן, ואתם רוצים שמסיבת הרווקים שלו תהיה בלתי נשכחת?

הטרנד הלוהט של השנים האחרונות, הוא בכלל לא לחגוג בארץ – אלא לקחת כמה חברים טובים, וביחד לטוס ולחגוג מסיבת רווקים בחו"ל! זה בהחלט רעיון מצוין, שיכול להביא לחוויות בלתי נשכחות. אולם לפני כן, יש כמה דברים שכדאי לבדוק ולארגן:

כל הדברים שכדאי לארגן

  • יעד ודרכונים – יש לבחור כמובן ביעד המתאים, בין אם תבחרו לטוס לתאילנד, יוון, לונדון, ארה"ב או לכל יעד אחר.ארגון מסיבת רווקים בחו"לכשאתם בוחרים את היעד שימו לב שלכולם יש דרכונים בתוקף, ואם זה יעד שדורש ויזה – הצטיידו מראש בוויזות המתאימות, כדי שלא תהיו בבעיה ביום של הטיסה.
  • הסעה לנמל התעופה – כדאי להזמין שירות של מוניות לשדה תעופה, ליום של הטיסה עצמה. מדוע צריך שירות של מוניות לשדה תעופה? בראש ובראשנה כדי לחסוך את הוצאות החנייה ושאף חבר לא יצטרך להוציא את הרכב שלו, וכמובן שלא תהיו תלויים באנשים אחרים שיקפיצו אתכם. במקום זה, סעו כל החברים ביחד עם שירות של מוניות לשדה תעופה, ותגיעו במהירות לנמל בכל שעה ובכל יום!
  • הזמנת מלון – בחרו מראש את המלון או המלונות השונים שבהם אתם תשהו. כשאתם בוחרים מלון לא צריך בהכרח לבחור במלון היקר ביותר שיש. למה כן כדאי לדאוג? בעיקר שהמלון שאתם בוחרים יהיה בקרבת מקום לאתרי הבילוי שהאזור יכול להציע לכם. יש לעתים גם עדיפות למלון שבעצמו יכול להציע מתקנים מהנים כמו למשל בריכות פרטיות, בתי קזינו, ועוד.
  • אוכל – כדאי שתסמנו לעצמכם מראש 2-3 מקומות שבהם כדאי לאכול – ולאכול טוב! אם יש בקבוצה שלכם שומרי כשרות, נסו לבדוק האם יש מסעדות כשרות בסביבה, ואם אין – כמובן להביא מראש אוכל מהארץ.

ומה עוד כדאי לזכור לסיום?

סמנו לעצמכם כמה אטרקציות שיהיה כדאי לשלב במסיבת הרווקים הזו, כדי שהיא באמת תהיה בלתי נשכחת. ליתר בטחון כמובן שכדאי שכולם יעשו ביטוח נסיעות, והצטיידו גם במספר הטלפון של השגרירות או הקונסוליה הישראלית. זה הכל – צאו ותיהנו!