אירוע בטבע או אירוע באולם?

אם אתם מתכננים אירוע, אתם בוודאי מתלבטים בשאלה האם לקיים אותו בטבע או באולם, כי זאת שאלה שמטרידה כמעט את כולם. אז הנה לפניכם כל היתרונות והחסרונות במאמר אחד, שאולי יעזרו לכם לקבל את ההחלטה איזה מקום הוא המתאים ביותר להפוך את האירוע להכי מיוחד.

אירוע בטבע – יתרונות

  • Newlyweds Standing by Reception Table
    גן או אולם שאלת השאלות

    אין כמו הטבע – לרקוד בחוץ מתחת לכיפת השמיים, לקיים חופה תחת שמיים זרועי כוכבים, לראות את האורות מנצנצים למרחוק וליהנות מיופי של מזג אוויר – הן סיבות מצוינות שהופכות את האירוע למושלם. החיבור הזה שבין הטבע והאדם הוא תמיד חיבור מאוד מיוחד, ואין כמו לחגוג את הרגעים הכי מאושרים בטבע שסובב אותנו.

  • אין הגבלה על מספר המשתתפים – אם אתם מקיימים אירוע בטבע – אין לכם מגבלה של מקום, ואתם יכולים להזמין כמה אנשים שרק תרצו. כמובן שאם ה"טבע" שלכם הוא גן אירועים (להבדיל מאולם), הרי שיש מגבלה לכמות המוזמנים, אבל היא בדרך כלל יותר גבוהה מזו של אולם.
  • לא צריך לשלם על שכירת המקום – אם אתם מתכננים לקיים את האירוע בעצמכם ולא מדובר בחתונה שצריכים להפיק ולתכנן בה כל רגע, אתם פשוט יכולים להגיע עם כל הציוד ולא לשלם לאף אחד על שכירת המקום. כמובן שתצטרכו להתארגן בעצמכם עם גנרטור, ריהוט מתאים, קייטרינג וכל שאר הדברים שאתם צריכים, ועדיין – ייחסך מכם סכום כסף מאוד לא מבוטל.
  • האוויר הוא של הטבע ולא של המזגן – הרבה מאוד אנשים פחות אוהבים אוויר של מזגנים – ובצדק. מדובר בסוג של אוויר "סינתטי" ולא טבעי, שתמיד המעברים אליו וממנו הם לא נחמדים וגורמים להרבה אנשים להיות חולים. כשהאירוע בטבע נחסכת הבעיה הזאת, וגם האנשים שלא חובבים מזגנים יכולים ליהנות לחלוטין.

חסרונות של אירוע בטבע

  • מזג האוויר – מזג האוויר יכול להיות גם חיסרון, אם חם מדיי בשעת האירוע או אם גשם מחליט לרדת פתאום. לכן, חשוב לנסות לקלוע מראש ולקבוע תאריך שבו מזג האוויר אמור להיות נעים, ולוודא ביום האירוע שאין החמרה בקור או שפתאום יש חמסין.
  • נוחיות – כשמקיימים אירוע בטבע צריך לדאוג לשירותים כימיים, שהם לא האידיאליים לעשיית הצרכים.

אירוע באולם – יתרונות

  • הפן לא נפגע – הרבה אנשים ובעיקר נשים שמוזמנים לאירוע בטבע, חוששים שהמראה שלהם ייפגע כתוצאה מהלחות שבאוויר, או לחלופין – מגשם שעלול פתאום לרדת. זו אולי נשמעת סיבה קטנונית, אבל כשאנשים יוצאים לאירועים חשוב להם להיראות טוב כדי להרגיש טוב, והסיכוי שזה יקרה כשהאירוע באולם – הוא הרבה הרבה יותר קטן.
  • נוחות בנוחיות – באולם יש שירותים מובנים שהרבה יותר נעים להיכנס אליהם מאשר להשתמש בשירותים הכימיים.
  • נוחות בכלל – בכלל הרבה יותר נוח לפעמים להיות באולם, כשהאוכל מוגש לצלחות או נמצא על שולחנות בופה מאורגנים למשעי. גם לרקוד על רחבת ריקודים מסודרת ולא על אזור מלא באבנים זה הרבה יותר נוח, ובכלל יש שיגידו שאירוע באולם הוא הרבה יותר נעים.
  • כל האביזרים שצריכים – כשחוגגים אירוע באולם יש שם בדרך כלל כבר את כל מה שצריך לאירוע מושלם, כולל חשמל, מסך ומקרן, עמדת די.ג'יי ועוד, כך שאף אחד לא צריך לדאוג שמה יחסר משהו במהלך החגיגה.

אירוע באולם – חסרונות

החסרונות הגדולים של אירוע באולם הם העלויות הגבוהות שלו, ההגבלה שיש על כמות המשתתפים, וגם, כמובן, אוויר המזגנים.

לסיכום – יש יתרונות גם לקיום אירוע בטבע וגם לקיום אירוע באולם. קראו את רשימת היתרונות והחסרונות, תראו למה אתם מתחברים ונסו להתחבר לראשם של המוזמנים, ואנחנו בטוחים שלא משנה מה תבחרו – יהיה לכם אירוע מקסים.

להתראות בשמחות!