איך להתאים תכשיטים לשמלת הכלה

היום המיוחל הגיע- את מתחתנת!

ההכנות בעיצומן, ההתרגשות בשיאה, יום החתונה מתקרב ואחת המשימות המאתגרות ביותר שעומדות בפני הכלה לעתיד היא בחירת המראה המושלם ליום שלה. כל מוזמן לחתונה יכול להתרשם מבחירת המוזיקה ואיכות הקייטרינג, אך המבצע המאתגר של בחירת שמלת החלומות וכן תסרוקת ותכשיטים מתאימים, הם מאבק קטן שרק הכלה יודעת עליו. מכיוון שהשמלה היא הפרט הדומיננטי ביותר במראה שלך ביום החתונה, רצוי מאוד לבחור ראשית את השמלה המתאימה לך, ורק לאחר מכן להתפנות לבחירת תסרוקת, נעליים ותכשיטים. הדגש הכי חשוב בנוגע לעיצוב המראה לאירוע הוא תיאום ושילוב האביזרים השונים כך שיחמיאו לכל המראה, ידגישו את החלקים שאת אוהבת יותר בעצמך ויטשטשו חלקים אחרים. בחנויות השונות תוכלי למצוא מגוון סוגים של תכשיטים, במבחר דגמים ושעשויים מחומרים שונים. ברוב המקרים, יתאים יותר לענוד ביום החתונה תכשיטים איכותיים בעלי מראה יוקרתי, כמו תכשיטי זהב העשויים חוטי זהב.

חוטי זהב

טיפים חשובים בהתאמת תכשיטים העשויים מחוטי זהב לשמלת הכלה:

  • התאמת תכשיטים לגוון השמלה- היום, לבן קלאסי ונקי הוא לא הבחירה האוטומטית עבור חלק מהכלות. חלק מהנשים יבחרו בשמלה בגוון שמנת או אוף וויט, וחלקן דווקא יינטו לכיוון שמלה בצבע שנהב. לכל שמלה יתאים סוג שונה של זהב ובחירה של חוטי זהב שונים. מתכת לבנה כמו זהב לבן או כסף יהלמו בצורה הטובה ביותר שמלות לבנות מסורתיות. לעומתן, לשמלות השנהב יחמיאו תכשיטים הנוטים לצבע צהבהב, כמו זהב צהוב או פליז. את השמלות בצבע השמנת נרצה לקשט עם תכשיטים הנוטים לגוון אדמדם, כמו זהב אדום. בכל מקרה, לחוטי זהב שונים נוכחות שונה, ויתכן שתחליטי דווקא לשחק במוטיב של ניגודיות ולבחור תכשיט צבעוני מאוד לשבירת המראה הנקי והמוקפד של השמלה.
  • התאמת התכשיטים למחשוף שמלתך– שרשרת ארוכה מדי שתוסתר על ידי צווארון השמלה לא תהווה בחירה מוצלחת. מנגד, גם תכשיט עדין מדי יעלם על רקע של מחשוף רחב או עמוק יחסית. לשמלה בעלת כתפיות דקות ועדינות מאוד או שמלת סטרפלס, נשקול במרבית המקרים סוג של שרשרת קולר, שתחמיא לכתפיים ועצמות הבריח. כלל מפתח בנוגע להתאמת התכשיטים למחשוף, הוא שככל שהשמלה יותר חושפת עור, התכשיט שנבחר יכול להיות בעל נוכחות גדולה יותר.
  • התאמת התכשיט לעונת השנה- הצבעים העדינים שמתאימים בעונות האביב והקיץ לא בהכרח יהלמו חתונה שמתרחשת בחורף. בחורף נעדיף להשתמש בצבעים קרים ומתכתיים יותר, לעומת הקיץ שבו דווקא צבעי פסטל קלילים יהיו הבחירה המחמיאה ביותר. גם הלוקיישן ישחק תפקיד בבחירת התכשיט, וחתונת חוף למשל תכווין לתכשיטים שונים מחתונה באולם.

למה כדאי לי לבחור דווקא בחוטי זהב להרכבת התכשיטים?

תכשיטי זהב מחמיאים לכל גוון עור ומשתלבים נפלא עם הצבעים הבהירים שמאפיינים את שמלות הכלה. בחירה של חוטי זהב לפי טעמך יאפשרו לך מצד אחד להראות אלגנטית ומצד שני לבטא את עצמך באמצעות תכשיטייך בערב המיוחד שלך. כמובן שמומלץ לבחור בתכשיטים איכותיים שנמכרים בחנויות מובילות ובעלות ניסיון.